星期日, 1月 29, 2006

(11) 魔法蛋糕(下)

看過童話故事的人都知道魔法通常只可維持很短的時間。當時限過了,魔法就會自動消失。
對於已經消失和無法挽回的魔法,雖感無奈,但亦只可以學習放手!
予其傻傻的等待神仙再度施法術,不如鼓起勇氣抽身過來,脫離幻想出來的魔幻世界,嘗試真真正正的活在現實生活裡...抬頭一望,便會發覺世界原來真的很大,很美好!
蹉跎了接近兩年,最近終於清醒過來...而且發現原來解藥早就在身邊:
朋友,坦白和聆聽!
很久之前曾經寫過一篇文章,可能很多朋友都有看過,但很想再和大家分享:
*******

放手
不知道大家玩海盜船時,有沒有試過在升到最高處時放開雙手,感受氣流的衝擊呢?
初初必定要鼓起很大的勇氣才可以令雙手離開欄杆,但多試幾次,便發覺原來放開手玩海盜船才更能感受那種快感和喜悅!
放手很難,但當你發現原因放手後會有另一種體會,可能便會後悔為什麼自己那麼遲才學會放手這個動作!

5 則留言:

匿名 說...

你篇文章寫得好,我有同感.
能做到「放手」,各人所需要'練成'既時間長短不一,我好開心你用了兩年便'練成'.唔知我自己又要幾耐呢?

匿名 說...

一路睇你既Diary, 心情都好興奮, 好開心見到你踏出第一步(我覺得你第時一定可以開到一間令人好窩心的卡菲),好開心見到你將你既經驗同我地分享,好開心既係0係字?行間都感受到你個份滿足感(令我個心都好似有一團火咁...哈哈...好似誇張0左0的添!!)

當然我開心仲有一個原因啦,就係我可以問你拎recipe,請?下你0的心得同偷下師咁lor! hehehe...

你要努力呀,Ah Thin,我地全力橕你架!

不再thin的阿thiN... 說...

刀刀,唔好嚇我啦!你點解要學放手呀?你要捉緊你既幸福先至岩呀!! ^^

匿名 說...

人生像小醜, 玩?五個皮球, 事業, 健康, 靈魂, 家庭和朋友.
這五個球, 只有一個是用橡膠做的, 掉了, 可再彈起來, 這便是事業.
其餘四個, 掉了, 便碎了.

阿thin, 放了手不用怕, 雖不知你放棄了什麼, 但我想是可以彈上來的一個球.

不要放棄你的朋友啊 ^^

匿名 說...

很喜歡這個網頁,
能在這留言, 感覺很好,
謝謝您!