星期二, 4月 17, 2007

(268) Last Working DAY!

原定上週五是最後一個工作天,怎料新同事做了兩天,便說怕應付不來,走左佬...... 結果為了教另一位後備新人,唯有多留在公司兩天,直至今日才正式離開公司!自由果然可貴!而且還在這非常時期,每一天也變得特別重要和珍貴!下個月的今天,我會身在何方呢?

17 則留言:

匿名 說...

カナダ!

TingTingTing 說...

希望你去到地球的那一角都咁開心!

匿名 說...

カナダ!!

不再thin的阿thiN... 說...

下個月...5月18日...suppose我係買左sammi concert飛既...唔...點好呢?!

匿名 說...

係wor!妳放棄sammi啦?

匿名 說...

你放心去啦,我問左sally姨姨,佢話非常有興趣去睇sammi呀~ 張飛我隨時可以要﹗

匿名 說...

캐나다, 토론토

匿名 說...

Go go go la...
it's not easy to take long holidays if you find the new job...
but, remember to come back HK before feb ar...he...he...

匿名 說...

The last comments is written by me.Sorry that I click 匿名carelessly...^-^

匿名 說...

嘩哈哈,海脩妳d語氣真係大吉利是呀!
妳要去學下廣東話啦!老師!

匿名 說...


sammi之嘛
sammi咋喎
你諗清楚
區區一個sammi算d咩
呵呵呵

不再thin的阿thiN... 說...

所以,sammi張飛已經叫sally接收了!!唔該晒umi呀!!
至於係咪真係會飛,仲要睇好多外在因素...

匿名 說...

總之呢,飛- 我就要架喇
就算你唔飛,都冇得攞返架喇~~
(有冇d破釜沈舟 既感覺呀﹖哈哈)

小凡 說...

嘩.. 雅典娜個BLOG真係夠晒multi-cultural呀..
中,日,韓,英.. 妳o的朋友仔好得呀!!
我都唔拾輸.. 整番句泰文過妳.. 哈哈!
สวัสดี~ แคนาดา !

不再thin的阿thiN... 說...

多謝大家既愛戴!!!
小凡...你D泰文...真係要寫個服字俾你呀!!呵呵!!

匿名 說...

有呀有呀!破釜沈舟!!
就好似我以前個同事敲跛腳等中六合彩一樣咁破釜沈舟呀~~~

匿名 說...

そうだ!
破釜沈舟を見たら、すぐ頭の中にJOJOの話を思い出した。