星期一, 10月 08, 2007

(371) 颶風中的台北遊(上)

似乎我和台北沒什麼緣份.
繼去年華航的緊急折返回港事件後,
今年又遇上超級颱風,
結果上年沒有去過的淡水,
依然緣慳一面,
只能在地下街活動,
超不爽!

5 則留言:

Raymond 說...

我媽咪都同我講台北打緊風...

事實證明: 貴人出門確係會招風雨o既 ^^
況且我o地講緊兩個!!

唔緊要啦.. 颱風淡水水更淡...不去也罷!!
(下次下次,下次大概可以..) :P

地下街應該OK好行o既... 有冇同我個好朋友去Fatimaid度食甜品?

情人甜心心更甜?? LOL~

占漢娜 說...

台灣成日都打風ga啦!最緊要爭取時間相處啫!

匿名 說...

有名你叫啦... 叫"颱灣"嘛...哈!! 下次再去過啦!!

匿名 說...

算啦.兩個人一齊咪得囉.

萱萱媽媽 說...

雖然有d掃興, 但只要兩個人可以在一起就足夠啦! 其實今個super typhoon證明了你們風雨同路呀!