星期三, 7月 15, 2009

(540) 美國尼加拉瓜大瀑布2日1夜之旅

2009.06.27-28

雪姑芝(雪姑七友內的雪姑)第一次造訪美國, 先到尼加拉瓜大瀑布的遊客服務中心內和小型自由神像來個合照. 然後再擺POSE影幅"瞓地相".

經過2小時車程, 終於順利過美國關, 然後買票, 換上鞋和雨衣, 準備到近距離親親大瀑布.
就是沿著下左圖的木樓梯在瀑布上走... 愈走愈近, 大瀑布的流水聲愈來愈響...

上到最高時, 水和風的力度比10號風球還要強, 生怕會被吹走... 如此危險的情景, 當然沒有閒暇拍照了...

這次親親大瀑布之旅, 我們一行4人也相當滿意, 因為比加拿大的瀑布好玩得多. 若大家將來到訪加國, 記得弄個美國簽証, 然後去美國那邊的大瀑布一嘗被"大力水花"衝撞的滋味! (我和老公也覺得如果爸媽再來加國, 必定很喜歡這個景點!!) ^_^
當晚我們4人到賭場碰碰運氣. 怕輸的我看多賭少, 最後老公和我用了我倆的生日日期落注, 終於以5美金贏了22美金, 袋著27美金離開賭場. 雖只是小數目, 但已教我現在想起也會心微笑.

4 則留言:

匿名 說...

我又要去呀!
咁係咪可以隨時入去參觀呀?
仲有你帶雪姑去d咁危險的地方,王子芝都唔係身邊...

cell

萱萱媽媽 說...

好靚呀!點解你地成日咁開心成日去玩既?好羡慕呀!你地D相都影得好靚啦! thin:好掛住你呀!

Unknown 說...

加拿大生活真悠閒, 香港就...

占漢娜 說...

我都想去!!好野我同德米去美國都唔使簽證!