星期日, 4月 11, 2010

(649) 減肥

去年11月由香港返加後, 足足重了5磅之多. 由於不能忍受肚腩過度肥大了, 所以決定回港前減磅, 從而令我可以在香港和日本吃得放肆一點. :D
其實打從2個星期前已漸漸把每餐的份量減少, 但一直也沒有什麼成績. 上週三開始終於"的起心肝", 少食澱粉質, 而晚餐只吃菜, 湯和水果, 而且重點是要"餓住甘瞓". 結果這2天終有成效, 成功減了3磅!

(下面就是我的午餐. 沙律和自製醬料: 橄欖油+醋+香料)


 

4 則留言:

monbibi 說...

li篇要叫刀黎睇下~~~

不再thin的阿thiN... 說...

why? knife is on diet too??

monbibi 說...

no ar...she wanna lose weight also~

匿名 說...

我估我都要呀!個腩真的大到變成幾個月大咁.
但我又唔係菜人,咁點好呢?
cell