星期三, 7月 19, 2006

(39) 記憶衰退??

最近記性差了很多,身邊人說過的話轉瞬間便忘得一乾二淨。以前連什麼時候聚會,說了些什麼話也會記得一清二楚的! (>_<)
就以剛剛過去的週末為例,自己明明剛從ATM拿了錢出來,但卻發覺在沒有用錢的情況下,少了二百塊錢。思前想後,還是不記得自己把錢用到了哪裡!很可怕吧?!記憶中,當晚我並沒有遇到賊人啊!其實在不久前已經試過一次了,但當時只是不了了之...
莫非真的要吃多點補腦食品?請問各位有沒有增強記憶力的良方呢?不妨在這和大家分享一下吧!

12 則留言:

匿名 說...

傻妹,好明顯呢個係搵到錢既證明啦
真係呢,唔知點就洗晒都唔緊要,亦冇所謂
咁仲唔係因為搵到錢﹗
恭喜恭喜呀﹗

不再thin的阿thiN... 說...

係因為記性唔好...都唔知自己用左d錢係邊... :P

匿名 說...

唔洗擔心咁多
無得救架啦

不再thin的阿thiN... 說...

無得救????!!!
莫非以後都要記得自己做過d咩,洗過d咩錢??
(>_<)

匿名 說...

其他事情我真皂可能唔記得,但係錢我又真的唔會唔記得呀!
比心機去想下先呀!

不再thin的阿thiN... 說...

我以後每次出街前都會望下個銀包,點算下架啦~
(>_<)

匿名 說...

講真唔止係你, 我身邊好多同事同朋友(亦都包括我)都有類似既徵狀...我以前都覺得自己記性ok架. 但係而家都好似退步左好多, 所以都真係幾傷心架. 不過如果情況唔嚴重就真係冇乜特別好有效既記憶力訓練, 但係我相信keep住用多0的腦, 學下0的新0野(Keep自己update). 另外就係be happy and relax, 放鬆0的咁就得應該冇問題架啦...

或者下次我要同大家做下Memory assessment la...hahahaa...

不再thin的阿thiN... 說...

多謝專業人士既意見呀!!
唔通係因為份工太清閒所以記性就大不如前?!似乎係時候搵d野讀下啦!
靜怡,我等你既Memory assessment呀!
(^_^)

萱萱媽媽 說...

Hoho...我唔介意Email D 日立報價單同契約比你訓練下,OK?

匿名 說...

thin呀!唔好意思可能係我d英文唔係咁好,我想問下,乜係amt呀!唔係atm嗎?

不再thin的阿thiN... 說...

阿cell,唔好甘寸喎!
我打錯字之ma!!
我決定以後要記低自己既洗費呀!!
我要為理財而努力呀!!

匿名 說...

我d咁窮的人先要日日記下自己洗幾多. 不過我都係大約兩三個星期先得一次記下. 有時看翻都幾好,知道原來自己買了d乜,嘩都幾有錢呀自己.