星期一, 7月 31, 2006

(40) 提子牛油蛋糕 (附食譜)

很久沒有踏足「廚界」了。
今天六時許回到家,上網找食譜,吃過晚飯便開始準備材料,結果花了兩個小時便吃到鬆軟的提子牛油蛋糕。
乍看食譜,看到它只需1茶匙自發粉,心生疑問… 1茶匙自發粉?不是發粉或泡打粉嗎?心想,1茶匙自發粉加普通麵粉,應該發不到那麼大吧?所以便膽粗粗自行加減材料:減少許麵粉,加少許自發粉和泡打粉。幸好焗出來的效果相當不俗,結果在沒有爸爸的捧場下,媽媽和我差不多吃掉整個六吋蛋糕(相等於1磅蛋糕)。世上果然是媽媽最好,永遠也是典娜蛋糕的忠實FANS! (^_^)

材料:
牛油 100克
砂糖 105克(若怕甜,可減少10克左右)
雞蛋 2隻
麵粉 90克
自發粉 3茶匙
泡打粉 1/4茶匙
雲呢拿香油 1/4茶匙
提子乾 適量

做法:
1. 牛油放軟,用木匙壓至忌廉狀,加入砂糖,用打蛋器打至奶白色,再拌入打散了的雞蛋,然後加入雲呢拿香油。
2. 分多次篩入麵粉、自發粉和泡打粉,攪勻。
3. 將粉漿倒入已鋪牛油紙的焗盆內,鋪上提子乾,用180度焗25-30分鐘(焗爐要先預熱)。

6 則留言:

匿名 說...

mm...賣相好好呀!我可以想像mimi大口大口地把蛋糕吃掉,邊吃邊說:「幾好哇,好食呀。落少d牛油重好呀!」然後再把焗盤最底底o果d都刮埋黎食....

你有興趣既話,我都有d好既recipe可提供。

匿名 說...

真係好耐沒見你下廚呀! 其實你拿過來公司,一定好多人會支持你,無論你整幾多,都一定清. 放心!

不再thin的阿thiN... 說...

cell:我終於有d叫做special leave既物體可以請下假啦~等我搵個好日放假,?蛋糕上去俾你地試下啦~ (^_^)
hanie:無錯,mimi的確係甘講呀!!!哈哈~

匿名 說...

好掛住公主D ケ?キ???

不再thin的阿thiN... 說...

難得大家甘捧場,我一定會全力以赴,做到最好,然後同大家一齊分享架~ (^_^)
su,突然間諗番起你整愛心曲奇俾男朋友時好認真0個個樣~好sweet呀!

萱萱媽媽 說...

こんにちは!
美味しいそうですね。
以上。
Sherman