星期五, 11月 02, 2007

(378) 近況

被朋友投訴很久沒有來這裡UPDATE。就簡單的報告一下近況吧:

朋友篇
很多謝朋友們在我累極之時肯和我聊聊天,才不致在工作間睡著……
透過FACEBOOK,相認了不少失散多時的朋友,雖未至於會立刻相約聚舊,但見到那些舊面孔,心裡浮起不少昔日年少的回憶。但當見到朋友甲說要到台灣拍攝婚紗照,朋友乙已經手抱著「蘇蝦」時,便驚覺自己真的長大了(年齡上)!

學業篇
正在準備11月11日的考試,但信心不大……因為太久沒有和英文做朋友了,生疏得很!

事業篇
工作還是老樣子,沉悶,但穩定。而由於10月是一期的開始,所以特別忙碌,工作排山倒海而來,單單是報價單,已經夠煩了,價錢改了又改,可以是早上一個價,晚上一個價。這是誰之錯?日本,應該難辭其咎吧!幸好還有一班好同事互相扶持,令暗淡的工作間現露一絲光芒。

愛情篇
雖然相隔很遠,但仍能感受到那份安全感。現在只期望12月快些來臨,並找到一張「好」機票,不用他受27小時的轉機再轉機之苦。

生活雖平淡,但我就是喜歡!
雖被姐姐笑我沒有大志,但享受平淡的日子,只喜歡和家人朋友舒舒服服地相處,這就是我的願望。

10 則留言:

Sei Gi 說...

對, 平淡其實亦是一種福氣, 大起大落真係唔係人人受得起, 有時平平淡淡反而可以細水長流......
仲有, good luck to your exam! :)

匿名 說...

估唔到你聽完咁上心喎, 謝謝~

Btw, "只喜歡和家人朋友舒舒服服地相處,這就是我的願望。"...呢個都係我嘅目標,無大志都無乜唔好吖?! 最緊要生活過得有意義咪得囉~~

TingTingTing 說...

"平淡"現在對我來說是奢侈品來呀!現在來了個男人唔似男人,但仲女人過女人的上司,起哂風浪咁,就黎打沈我喇,慘!

monbibi 說...

靜怡說得對,大起大落不是人人受得起;可能我之前都是大起大落的人,所以我知道。。。
平淡是福氣,既然那福氣向你來敲門,那便好好享受~~~:)
刀刀,加油啦~~~要是真的受不了,轉工啦!其實也沒必要那樣苦了自己,記住:你總有選擇的權利!

不再thin的阿thiN... 說...

哈哈,都係平平淡淡岩我呢D懶人!太複雜的生活,太複雜的關係,太複雜的人,太複雜的朋友,實在招架不來!

刀刀,見到你俾一個男唔似男,女唔似女既上司"恰",真係戥你辛苦...不過正如BIBI所講,你係有得選擇架!加油!!

匿名 說...

我是浮沈於"過山車", 但生活很平淡的舊秘... 最開心是偶爾打電話回娘家(日立)時, 俾阿婆潤下...

jaztamama 說...

[大起大落不是人人受得起]
我都很認同啊!
自問自己之前亦係一個大起大落嘅人,
而家真真正正歸於平淡了,
就知道原來係可以好開心好自在的。。。

不再thin的阿thiN... 說...

JO,阿婆好錫你先潤你咋!佢係公司好高鬥架,成日都唔啋我地!你知我地D話題都係圍繞住阿婆架啦,但佢成日都粒成唔出架...>_<
JA,識你甘耐,其實都幾係睇到你既轉變!見到高生甘錫你(又肯俾你"恰":P),一於好好去享受這種恬靜的幸福啦~ ^^

Unknown 說...

做姐姐的只想你幸福, 而幸福的定義因人而異, 但不少得的元素一定要包括被愛和去愛

家庭和愛情都同樣重要

萱萱媽媽 說...

平淡是福啊...大起大落,風高浪急,好辛苦啫! from 懶人一族