星期六, 11月 24, 2007

(380) 我只想, 身體健康...

病了差不多兩個星期,醫生也看了兩個,但仍然未痊癒!
昨天由朋友家回家途中,一來本身已經頭痛,二來巴士很顛簸,三來很塞車,四來很焗束->結果想吐又吐不出來…… 捱了差不多一小時才抵家,用媽媽之手擦了點藥油和吃了點白粥,才稍為精神了一點。
十二個小時後,感覺好了很多,便出發到金鐘參加模擬考試。做了兩個小時後,開始覺得不妥,頸側疼痛,又想嘔吐,結果把最後的10題胡亂塗了便離去。走到稍為空曠的商場後,感覺又舒服多了!似乎對於感冒未清的我,地方焗束和空氣不流通是主要的死穴!
本來這個星期六日為自己安排了很多活動,但通通都要取消了。沒有健康,什麼也做不成。還是乖乖的在家休養,調理好身子,才可把工作做好,然後食盡人間美食,遊盡花花世界。
今天收到2隻攀山涉水而到來的水果芝芝,補充一下維他命C應該可以加速痊癒吧?(但又可能會惹痰喎 :P)

(左: 用保鮮袋包裝著, 新鮮空運抵港的士多卑梨芝芝和蜜瓜芝芝)
(右: 橙芝, 菠蘿芝, 蜜瓜芝和士多卑梨芝, 充滿新鮮維他命C!)


(左: 佢地頂帽先係精粹所在!!)
(右: 元老級人馬 - 綠戰士和紅戰士BB也說要來湊熱鬧!)

7 則留言:

匿名 說...

take care!
u need to meet me ar honey~

Sei Gi 說...

留係屋企休息, 真係乖呀! (要讚下你先得!) 
老套啲都要講下, 保重身體, 快啲好番呀! 不過我知你會既! hehe...
好番就可以同我地見面啦, yeah!

monbibi 說...

thina...
take good care & get well soon!
(say to myself also...haha)

匿名 說...

d chhichi都唔知會唔會比你傳染到,所以我建議將佢地移遷到我家來會好一點.

萱萱媽媽 說...

thin, 多謝你帶病出席女女的小型派對,要小心身體啊! 希望你早日康復!

匿名 說...

快d好番就可以出去玩la~~~

不再thin的阿thiN... 說...

已經儘早瞓覺,希望快D好番架啦!呢排都無出街,一放工就立刻返屋企了,頓時變左個一個黐家既人~ :P