星期日, 2月 10, 2008

(397) 第六和第七個婚禮

還有兩個星期便是另一位好同事的婚禮!第二次做姊妹,心情仍然興奮!
前兩天晚上,收到朋友的來電,告訴我她也準備結婚了,還邀請我做姊妹,我當然一口答應,呵呵,4月尾又會做第三次姊妹了!
所謂多D來,密D手,有意結婚的好友們,不妨CALL我做姊妹啊!:P

9 則留言:

匿名 說...

我一直留左個位比你,但你要比小小時間我呀!

不再thin的阿thiN... 說...

真既?YEAH!!!等你好消息!!!

匿名 說...

我也一定會找妳的!!! 到時... 不過唔知幾時... 加油中...

Sei Gi 說...

我都係度排定隊先, 哈哈! 預左你架啦, 唔好拒絕我呀!

不再thin的阿thiN... 說...

呵呵,好開心呀!!

monbibi 說...

thina...
隊我就吾排啦,不過我要報名做你的姊妹啦~~~
呵呵呵呵...
記住要早d通知我丫,要儲錢買芝芝嘛~~~

匿名 說...

********WARNING******

Athena & 各位讀者, 上面 msg 個 link 會駁去四仔site, 唔好開, 即刻delete 左佢呀!!!!!!

不再thin的阿thiN... 說...

Thank you, Chris! I've deleted the link!

匿名 說...

我等梗你個好消息喎....

幾時輪到你先......

我要帶埋 Biu Biu 黎恭喜你....

我會偷運 biu biu 入黎...... 嘿嘿