星期五, 2月 15, 2008

(398) 千里送鵝毛





紅色玫瑰花披上毛毛,既美麗,又保暖!而同事收到的橙色玫瑰,同樣瑰麗!








昨天有8個女生上班,但總共有9束花!!可謂是成績最好的一年!呵呵!

6 則留言:

匿名 說...

邊個有兩紮咁威?!
係咪你!!!!
.
呵呵
我只有在畢業收過一紮花
因為我說
寧願要鮑魚也不要鮮花
wahahahahahahaah

不再thin的阿thiN... 說...

nonono!!有個萬人迷同事收左3紮花呀!!
甘你情人節有無去食鮑魚先?如果係我,我就想食極品牛排啦,再加一紮花!!! :P

匿名 說...

日立嘅女仔果然厲害呀!! 好彩我前幾日都去過日立, 拈下啲福~ Yeah! Happy Valentine's Day~

匿名 說...

3紮!!!!!!!!!!!!!
勁!!!
.
情人節無食
留返第日食
情人節只會食普通野
因為唔想比人斬到一頸血
好唔抵...

匿名 說...

邊有咁誇張呀!
過了情人節,我想我都不再是萬人迷呀!
因為人地唔要我啦.>.<

不再thin的阿thiN... 說...

michelle,唔好玩啦!好明顯係你眼角高啦!
un,都岩既,周圍都係食"情人節套餐",但其實又只係普通菜色!
jo,你即使唔係情人節都不時收好多花架啦~花王~(收花女王)呵呵~