星期四, 2月 12, 2009

(495) 發達啦~~


今日收到同事們的利是, 結婚邀請咭和迷你天燈, 超感動啊!! 但估唔到我有之餘, 連加拿餅也有, 呵呵~ 多謝晒!!! (^0^)

4 則留言:

匿名 說...

多謝晒呀! 真想不到我也有份:)

匿名 說...

加拿餅:駛客氣!祝你身體健康, 事事順利!
Susanne

匿名 說...

雖然我乜都沒入落去,但我有份去買郵票出左分力呀^^
明年就沒有利是收啦,記得派利是呀!
cell

不再thin的阿thiN... 說...

CELL,我係度諗"做咩阿CELL一粒字都唔寫俾我既?"...因為甘而傷心左好耐呀...
SU,我地都祝你心想事成呀~(雖然過左新年已一段日子,嘻嘻)