星期三, 3月 11, 2009

(507) 嘻嘻~ 多謝晒~

2個鬼妹同學從FACEBOOK得知我生日, 特地買了件小蛋糕和生日咭給我, 好感動啊!!

檸檬王寄來2大盒紙面膜, 發達啦, 有排用!!

占太寄了網上現金給我, 要好好善用!!

當然還有很多FACEBOOK留言和MSN, 好開心大家仲記得我啊!! :-P

還收到不少電話, 可惜未能一一接聽...
-BIBI, 唔好意思呀, 因為線路太繁忙, 所以未能接通你的電話...
-小刀, 你好0力呀, 居然可以插到條線!
-最驚喜當然是收到哥哥的電話, 當然背後有大嫂在提水原來小妹是311生日的...
-阿妹, 多得你坦白, 亦驚訝於你居然記得二佬幾時生日!!
-大忙人, 加油啊!! 唔好意思, 搞到你成2點先瞓... 哈哈, 第二朝"合"眼瞓唔好賴我啊!
-檸檬王, 我以為你忘記左我呀...
-妃, 好想繼續同你傾耐D... 無奈你為左買早餐而CUT左我線...
-大妹, 可能電腦條線有少少問題, 所以你打唔到過來... >_<
-四仔, 多謝晒, 得閒幫我多謝埋龍仔啦~

另外, 當然要多謝支持"(最少)一年一芝計劃"的善長人翁, 芝芝們又多一個新成員了!

晚上去了IMATE吃晚飯, 我們選了一個7道菜的COURSE, 最好吃是浸了海膽汁的甜蝦和生牛肉! 鰻魚天婦羅也不錯, 但略嫌"太肥美", 其他菜式亦不俗, 有機會想再去品嘗各式刺身. (^_^)





4 則留言:

匿名 說...

好好用個d面膜呀!
希望可以令你更靚.
生日快樂...我又點會忘記呀!只係前2天實在和你傾得太夜,現在還覺累.
cell

不再thin的阿thiN... 說...

現在還覺累?有無甘誇張呀?不過我昨晚俾你噪醒左,今日都勁眼瞓! :-P

占漢娜 說...

一年一芝計劃??好有意義boo....我諗你何止"一年一芝",起碼一年抱兩芝...

萱萱媽媽 說...

thin, 快樂的時間總是過得很快, 真係講到停唔到, 下次再傾過!哈哈!