星期一, 3月 30, 2009

(509) 啦啦啦~

雖然忙, 但仍然忍不住馬上把照片上載~
因為今天早上郵差叔叔把一對結婚芝芝親手交到我手上!!! 超開心, 多謝四仔!! (^_^)V
其實上週也收到另一份禮物, 是大美人在印度買給我的粉紅色Pashima 披肩, YEAH~ 多謝晒~



這是生日前收到的靚靚面膜~

5 則留言:

萱萱媽媽 說...

對結婚芝芝好靚呀! 依家係唔係好緊張呢?

匿名 說...

都叫你收到驚喜時打給我啦.
你有打番比送禮者呀!大家都為你的喜事高興.

cell

不再thin的阿thiN... 說...

打左俾阿四啦,不過佢無聽電話,可以飛左啦...不過我留左言架啦~ :D
CELL:因為好忙,所以呢個星期無打過俾任何人呀... >_<
萱媽:緊張...一般啦,因為考試同發表緊張D... :-P

匿名 說...

因為你太多好朋友了
所以我一開始就放棄左送結婚芝芝比你的念頭...
un

monbibi 說...

aiyai...
竟然你有朋友仔快我一步送左結婚chichi做禮物tim~~~ ><
我原本都打算買一對黎送俾你架...呵呵~~~因為我應承過你嫁得出的話,我會買來做賀禮的嘛...
不過有人快我一步tim...wuwu...

thina~~~
我都有諗過買生日禮物寄俾你架...不過最近好忙,係超忙,我忙到連睡覺時間都沒有~~~ wuwu
等我忙完(after May, I guess),我會努力d諗下可以買咪禮物黎俾個surprise你
嘻嘻~~~