星期二, 6月 23, 2009

(534) 新婚一個月

結婚2週後爸媽回港, 我便在"盛情難卻"的情況下搬到老爺奶奶的家中暫住.
來了加拿大的頭8個月也住在兔仔家的地牢, 雖然地牢較寒冷暗陰, 還不是有虫虫探訪, 但勝在自由自在, 閒時和兔仔閒聊, 亦屬一大樂事. 6月1日搬來這間大宅, 至今已23天了, 和老爺奶奶相見如賓, 客客氣氣, 氣氛尚可.
記得上2週和一個40歲左右的外國同事外出買蛋糕時, 當她知道我正和老爺奶奶同住, 便問: "你覺得點呀?"
我答:"OK啦."
她有點驚訝, 然後說:"當你遲些搬走時, 就會覺得2人世界真係好好架啦."
若果可以選擇, 當然希望可以2人同住... 雖然老爺奶奶照顧週到, 但始終他們也是老爺奶奶, 和自己爸媽是不同的.
新居7月尾便交吉, 但由於上手屋主已住了差不多10年, 所以我們希望入伙前稍作裝飾, 估計最快也要8月尾才可入住... 亦即是說我還要過多至少兩個月的"4人世界"...
世事實在難料... 一直也抗拒和老爺奶奶同住的我, 現在居然就在他們的電視房寫這部落格...

5 則留言:

匿名 說...


之前我都覺得怪...佢地點會唔叫你過去住
都係一陣o者
有屋係手都唔洗擔心
好老實講
如果要一齊住
我寧願唔結婚
wahahahahaaha

un

匿名 說...

而且個心態唔可能一時一刻接受到佢地
無錯,佢地係老公的父母
但暫時真係做到的只有尊敬,要做埋關懷真係好難

即使佢地係好人
我到而家都唔想開口叫佢地做爸+媽
(已比開頭的感覺好了點)
因為我只有一個爸+媽呀!
真係好鬼老土
我見到自己亞媽亞爸都唔會咁叫出口
反而好鬼唔自然...
唯有潛意識將爸/媽當左係hi的意思

un

匿名 說...

辛苦你啦家嫂!!
cell

占漢娜 說...

真係難為了家嫂....老實講,孤且唔講同住的問題,就算老爺奶奶幾好,感情上,永遠無可能比得上養育同無條件愛鍚自己的父母。想到爸爸要做小手術,真的很心痛;我當然擔心患癌的奶奶,但卻沒有那種心痛。這是不能理智解釋的....

反正你要返工,2個月好快就過。到一收樓就會好忙兩邊走。總之努力維持呢種相敬如賓的關係,到搬走後你係佢地心目中就永遠係好新抱。

不再thin的阿thiN... 說...

寄人籬下,唯有忍讓下啦...無法子...