星期一, 11月 30, 2009

(608) 搬屋

終於入伙了.
近日為新居物色家電.
昨天去了一間唐人開的電器舖(唐人舖頭始終比西人舖頭便宜!), 碰巧正值聖誕前開倉, 而我們心儀已久的SONY新力52吋大電視, 比平時減了300加幣(約港幣2,100), 所以便決定一擲千金, 把它帶回新居. 由於是唐人舖頭, 再加上大減價的關係, 所以他們只接受現金. 老公和我便立刻到提款機提取現金... 可惜, 由於銀行咭設定了每天只可提取某一個限額, 無論我倆如何落力去提, 亦只取得相對於大電視價錢的一半金額... 無計可施下, 老公把身上所有可提錢的咭也放進櫃元機內... 千湊萬湊, 終於湊到足夠的金錢, 應該說是謹謹足夠的金錢, 終買得心頭好!
步出電器舖, 老公和我看看錢包, 發現只剩下5元加幣... 為了一部電視, 淘盡一分一毫, 連飯錢也沒有... 但當拆開紙盒, 把它放在大廳時, 老公和我都慶幸買了它, 因為... 部電視真係好大好靚呀!!! :D

後話: 星期日買電視機前, 我曾嘗試用提款咭提取多於限額的金錢, 最終當然失敗. 當星期二如常提款時, 卻發現提不出錢來! 大驚, 立刻到服務台詢問, 職員便叫我打上熱線, 看看是什麼原因而凍結了我的戶口. 最後發現原來銀行怕我的咭被人盜用, 所以才以安全理由暫時凍結提款咭... 抹了一額汗... :P

6 則留言:

匿名 說...

快d post d新屋相
un

匿名 說...

加國真的好好,有一套咁安全保障國民的銀行.
勁呀!
cell

匿名 說...

52"
咪成個壁爐咁大?
冬天睇套"烈火雄心"可以扮住壁爐先...嘿

我都想睇新屋相呀~

JacQ

monbibi 說...

thina~~~你果然是一隻電視精...
突然令我想起係日本間宿舍你對住個小電視目不轉睛個樣...利害~~~

不再thin的阿thiN... 說...

SONY的畫面真係好靚~
等我有機會影幅相俾大家睇下啦! :D

BTW, BIBI, 睇電視/睇碟係一大享受啊!

匿名 說...

我唔係sony fans
電視都係buy sharp或samsung, 嘿

快d post 相

un