星期六, 2月 11, 2006

(13) 情人節製品(一)

自從家中買了焗爐後,我家廚房就成了情人節愛心製品的工場。
今天看著一個甚少下廚的女孩子認真地為男朋友製作曲奇,她那份熱誠真的很難單單以筆墨來形容!
曾經有朋友問:其實男生收到女生所親手造的食物,男生真的會如女生所期望般感動嗎?
我不知道究竟男生會有多感動,但希望他們明白若然一個女孩子不是對對方有一定的好感,她絕對不會浪費任何時間來做一些可能是「吃力不討好」的工作!

朋友製品:

3 則留言:

匿名 說...

一粒粒既係朱古力嗎?

我終於買左個打蛋器
但無焗爐!!wahahaha
唯有去亞嬤屋企焗
好彩好近我屋企

我今晚會整
不過只係買muji一盒盒齊晒材料o個d package
有幸成功的話
俾相你睇

匿名 說...

Thanks so much for spending your time on teaching me...^-^

不再thin的阿thiN... 說...

係呀,係朱古力碎~
期待睇你既製成品呀~unun~ ^^

su,見你整得甘開心,我都好開心呀!!!!