星期日, 2月 19, 2006

(15) 雲石蛋糕

第一次造有紋的蛋糕。
雖然沒有莎莉蛋糕的均勻花紋,但蛋糕很鬆軟,朱古力味很濃,卻又不會奪了牛油的香味,比想像中容易掌握^.^。
最近身邊已經有三班朋友相繼說要合資開一間Cafe。
煮東西不難,只要肯付出時間和用心去煮,誰也有能力做得到。但若然真的要開一間咖啡店,除了以美食招徠客人,資金、地點、人材、創意等都是不可以缺少的。
可能夢想就是要有一點難度,才可稱之為夢想吧?!
但既然真的是喜歡下廚,又何必一定要為錢而煮呢?為家人,為朋友而煮,一樣可以取得滿足感,一樣可以很快樂!

7 則留言:

匿名 說...

Oh, Princess, u became more and more "Pro" la....Looking forward to eating it!

匿名 說...

我妹妹叫我問你可否給她食譜,thx!!
cell

匿名 說...

呢個cake淨係個外形已經有100分啦,你越黎越掂啦! (有得試埋味就好啦!hehe....)

不再thin的阿thiN... 說...

歡迎大家上我屋企試味呀~ ^.^
上來之前打個電話俾我就得架啦~

匿名 說...

你好勁呀,thena~
有你呢個朋友,無倫心靈定身體上都好幸福呀﹗

匿名 說...

Thin, 我都好想要這個蛋糕的食譜呀,
Thanks @!@
小肥鵝

匿名 說...

i like the words "既然真的是喜歡下廚,又何必一定要為錢而煮", 對, $買到就唔值 ga la