星期日, 2月 12, 2006

(14) 情人節製品(二)

今天再有兩個朋友來到我家製作愛心巧克力蛋糕。
看到她倆邊做邊甜笑的樣子,就知道無論她們用的是50%還是70%的Bitter Chocolate,蛋糕一樣會很甜,很甜,很甜! ^.^
其中一個製成品:

5 則留言:

阿四 說...

謝謝呀~多謝你借地方啦~多謝你o既?導啦~多謝你o既意見啦~哈哈,差d唔記得多謝你媽媽對我o既讚美!^^

匿名 說...

thin thin~
睇左你o既網頁後覺得好自豪...
因為我除左有個皇室人員o既同事外,
仲有個大廚呀~
得閒就整多d野返o黎俾大家食o拉~
你知我o地個個都長期肚餓o格~
我o地會全力支持你架~加油!!

匿名 說...

YUMMY~!!!
Want to eat them all ar

匿名 說...

hi athena, 多謝你既分享呀。我以前都成日夢想開cafe+書店, 但當然只係得個諗字啦。你可以同朋友一齊整咁多唔同款既美食一定好好玩同好開心喇。我都有晌朋友屋企學過整蛋糕, 同埋去過cooking school整過, 有時間都想學多d呢~

匿名 說...

阿thin...你個網頁好正呀!令我有好想拿焗爐出來的衝動,不過因為要湊BB,冇時間整!!好羨慕你咁叻呀!繼續呀!