星期日, 9月 02, 2007

(363) Antique Patisserie & Fine Chocolates

在朋友們的推介下,去了這間門面瑰麗堂皇的甜品店~

地址 : 中環擺花街46號地下2號鋪

(左:我點了一件南瓜芝士蛋糕,Super Yummy!!)
(右:香滑咖啡,後方還有一件藍莓芝士蛋糕!)


(左:朋友點的黑芝麻+香橙,芝麻勁香!)
(右:青蘋果慕絲蛋糕,青蘋果味非常清新!)

(左:點了一件macaron,好甜!勁甜!但似乎是這間舖頭的招牌甜品,所以便5個人共同分享一件,志在滿足味蕾的好奇心!)
(右:陳設典雅,但若果天花可以加一盞水晶燈,定能錦上添花!)

13 則留言:

匿名 說...

thina...
mine is black sesame + orange ne, not mango ar~~~ -_-
haha...

占漢娜 說...

嘩嘩!好正呀!我番香港既時,你要帶我同你鬼佬姐夫去呢d好地方!

不再thin的阿thiN... 說...

bibi,更正了! :p
占太,好呀,仲可以發掘下其他好野食!!

Unknown 說...

占太, 仲要試下 Jenny Cookies ~ 銀行大班必吃的 tea snacks, 以前要訂, 而家Quarrybay 有分店, 入口即溶, 其香無比, 欲罷不能, 直到完成整罐為止!!!

Unknown 說...

更正:

Jenny Bakery
1/First floor
No.11 Stanley New St.
Stanley Market
Stanley, Hong Kong
(tel) 2813-8568


Causeway 2 (銅鑼廣場)
1-5 Sugar St.
Shop #1047
(tel) 2577-3789


#48 Queens Road Central
Shop 11, Manning Shopping Arcade
1st Floor, Manning House
Causeway Bay, Hong Kong Central, Hong Kong
(tel) 2524-1988

Sei Gi 說...

我都試過Jenny's Bakery, butter cookies的確係入口即溶呀! (回味中! :D...) 下次要同你地去埋另外一間 (嗰間似乎仲elegant, hehe...)

sumsum 說...

yuuuummmmm!!

占漢娜 說...

嘩!李太,眾卿家,你地攪到我忽然覺得係屋舍食Smartie Bites好寒酸....想知乜係Smartie Bites?去我個blog睇下就知。haha...

不再thin的阿thiN... 說...

占太,嚴禁係度賣廣告喎!
pansy,幾時再帶我去食好野呀?

萱萱媽媽 說...

嘩! 我都想去試試, 唔該哂占太的廣告!

Sei Gi 說...

哈哈, 我對占太的Smartie Bites都好有興趣呀!
Thin: 只要你下次黎中環, call call 我, 我地就可以再去食過啦,YEAH YEAH!!

匿名 說...

哩間d餅係sogo買過來食
真係甜到爆!!
唔鍾意而家d餅只係mouse+cream
蛋糕份量少左好多...

不再thin的阿thiN... 說...

un,甘你有無其他好介紹呀?