星期二, 9月 25, 2007

(368) 壓力處理

可能真的是太緊張了,
不懂得放鬆心情,
再加上期末,
香港又放假,
以為來得及報價,
怎料工廠卻說清單有錯,
錯,當然要問日本,
這樣一來一回肯定趕不及放工前完成,
結果才會如此激動,
更一度懷疑自己是否不應該返回舊公司……

有時在夢中也會看到自己在工作!

怎樣才可以放鬆點,
不要太過事事上心呢?

8 則留言:

monbibi 說...

別事事上心,別把公事帶回家
下班了,你就close file啦
別想太多,這樣子就可以輕鬆渡過每一天 :)

占漢娜 說...

又唔係無盡力,過得到自己0個關就算la...我試過俾老闆審,話我唔報告short delivery,事實上都唔係我責任。之後又咪係一條好漢,繼續扮約無其事。

匿名 說...

呢d時候,當然又要提醒自己
工作並唔係你既全部
為份工太傷神 唔抵呀﹗

Sei Gi 說...

我呢排都有咁既情況呀, 連發夢都係同工作有關, 仲要係惡夢!! (嗚嗚......) 所以唯有一放假就娛樂 or 放緃下啦!! 其實真係十分期待可以放一個悠長既假期, 不過對我黎講, 工作未完成, 就算放假都唔能夠完全放鬆, 希望你可以快點成功戰勝壓力啦!!

jaztamama 說...

thin:上心係好事啊!咁係証明你係一個稱職嘅好員工!如果唔係太太同亞婆當日都唔會極力游說你返嚟啊~雖然間唔中都會有呢類嘅阻滯,但你唔好將佢睇成壓力,試下將佢睇成係挑戰,當你成功解決嘅時候就會有好大滿足感架啦~何況,你唔記得我講過,我會全力支持你嘅咩?!
唔使騰,no problem!
Don't worry, be happy!
:P

匿名 說...

事事關心緊張自己的工作亦可說是件好事,但去到咁上下就要懂得抽離. 因為世界上有好多事係你控制唔到的事. 過份擔心對身體不好的. 好似我咁,其實我由昨晚開始經已擔心不知道大家夠唔夠水飲,講出來可能你會笑我,但我想話我就係這種人,乜都擔心一番. 驚造成大家的不便,最重要係房裡面個個又會嘈. 其實到最後可能沒事呀! 所以懂得抽離是好重要的.

Raymond 說...

放心o拉!
妳o個粒特效"減壓藥"..
聽朝我會準時送到YYZ機場
妳o係HKG機場等啦:)

匿名 說...

只要你相信自己能放鬆. 你能相信,便有方法.