星期六, 1月 26, 2008

(391) B仔

公司終於發放了BONUS。
人人也說去年市道好,各家公司賺大錢。但偏偏我公司在計算B仔時卻十分手緊,何時才可以拿個大B過肥年呢?
不過正所謂低處未算低,回想去年在舊公司,秘書姐姐對已做了9個月的我說:「由於你係新人既關係,所以公司劃一發人工的10%作為年尾花紅。」
氣頂!

4 則留言:

萱萱媽媽 說...

公司的B仔, 真激氣! 算吧算吧...小才子好鬼"寒"! 做唔到大事!

匿名 說...

10%, 咁仲有無雙糧先?
.
可能我以前從來未囉過bonus的關係
係,無錯,第一間公司係無試過有bonus,只有雙糧
而之後間公司無做到年尾
所以而家間公司的bonus
就好像天堂掉下來的東西一樣
令人振奮

匿名 說...

咁今年公主你咪拿多過以前囉.

不再thin的阿thiN... 說...

萱媽:甘你快D幫我地爭取啦~
UN:哈哈,我第一次攞BONUS既時候都開心都爆!!無點理會究竟係幾個多%!:P
MICHELLE:只可以話今年好過舊年,因為舊年幾乎已經係最谷底!!