星期日, 11月 02, 2008

(462) 我的房間

終於稍為收拾好房間, 現在為大家介紹一下我的主要活動空間.

(書枱, 書架, 和超級舒服的大班椅)

(我的床. 本為有QUEEN SIZE的, 但因為嫌它太軟了, 所以借用了一張舊單人床肉(紅色那張), 比軟硬, 睡得比軟舒服)



(床尾有三個行李箱, 一個衣櫃仔, 一塊鏡, 和一個晾衫架. 因為我不喜歡衣服抽得太乾, 所以通常只會用乾衣機把衣服烘乾5成, 然後便晾在房間)


(另一個衣櫃)


(樓上的偏廳, 有一座鋼琴)




(踏足最多的廚房)


(左: 我的私人厠所, 在地牢的)

(右: 樓上的洗衣房, 有洗衣機和乾衣機)

8 則留言:

占漢娜 說...

哇間房咁大!我認得個Chest of drawers,係咪Ikea買0既?

匿名 說...

間房好大呀!想問點解唔見部電視呀?
個琴可以行去彈嗎?

Cell

不再thin的阿thiN... 說...

無錯,個櫃的確係IKEA出品的!果然是IKEA常客!
其實間屋勁大,仲有2樓,即是屋主2姐妹的房間,客廰,飯廰,還有BASEMENT的超大"遊戲室".至於電視,偏廰有一部,BASEMENT也有一部.

愛麗C 說...

間屋好大呀thin...一定住得你好舒服唔捨得番香港啦!

jaztamama 說...

頭一兩張相影出嚟感覺好似好簡陋咁,
點知睇落去先知原來間屋咁大咁舒適~
好羨慕啊...

匿名 說...

咁大,實住到唔想返hk

un

不再thin的阿thiN... 說...

我覺得太大了...還是喜歡香港小小的屋,行2步就會見到人! (>_<)

萱萱媽媽 說...

間屋好大, 好舒服, 好乾淨喎!
你讀書真係讀得好開心呀!