星期五, 12月 12, 2008

(468) 禮物

終於完成第一個學期的所有考試, 正式開始放冬假了!! YEAH YEAH YEAH!!! 其實這幾個星期收到幾個朋友的來信和禮物, 但一直沒空和大家分享, 現在就一次過"晒冷"給大家看看~~ (^O^)
再次多謝各位朋友的心意!!!


這對毛巾鞋其實10尾已收到了, 但忘了上載... 謝謝英國姐姐! :D (其實還有2對毛毛襪和一件超級靚的毛毛褸)

得知萱萱出了2009年的最新年曆卡, 當然第一時間向生產商訂貨, 結果2星期前便收到萱萱媽的來信並附上小明星年曆卡. 多謝晒啊!!! 萱萱真的超級可愛啊!!

(左面是2008年的年曆卡, 而右面是2009年的年曆卡)

那天早上郵差叔叔到訪, 並為我帶來一個意想不到的包裹, 原來是準新娘寄給我的嫁女餅啊!!!!! 還有幾包日本仔零食, 真體貼!! 多謝晒!!! (^3^)


前兩天又收到信, 原來是可愛妹寄給我的自製聖誕咭! 很富有心思啊, 開心指數繼續上升! THANK YOU!!!

而早在11月初, 我在男朋友的"威迫"下去了考車牌的筆試, 所以現在銀包多了這張G1駕駛執照. 其實我只當它是一張"身份證"... 我還是喜歡做乘客! 而且得到G1牌後, 要等8至12個月才可以考路試, 所以大家請放心, 我是不會做司機的, 以免危害多倫多百姓的生命! :-P 但大家看看下面的照片, 把我拍得多兇... >_<

6 則留言:

Unknown 說...

點解我寄去的禮物仲未到? .__.??

萱萱媽媽 說...

嘩! 你好多christmas gifts 啊!
你個車牌張相好"正", 有d串喎! 哈哈!

匿名 說...

2對毛毛襪和一件超級靚的毛毛褸...有家姐的妹妹真好!!
嫁女餅...好味呀!
不過你個張車牌真係成個阿豆咁.
希望你下一次拍時一直保持笑容,咁我相信點都會映到張好呀!

cell

不再thin的阿thiN... 說...

我起初有笑架...但俾人喝止"NO SMILE"!

匿名 說...

真係無爛!! 勁!!

唔准笑!咁衰!

un

匿名 說...

咁快收到既~ 仲以為截左郵,會變年卡timm..(笑) 海倫