星期一, 12月 01, 2008

(467) 攞命雙週

上週才交了2份功課,和做了3個發表,但這兩週將會更"杰"...

兩週內要完成:
6科終期考試,
4個發表,
2份功課!

想做死人咩?!!! >_<

8 則留言:

匿名 說...

咁忙...咁我點呀!!!!!

Cell

萱萱媽媽 說...

Add oil arh...頂住呀! 我係香港支持你呀!

Raymond 說...

等朕教妳幾招讀書攻略啦..
1.臨急抱佛腳?唱k咪失約!
2.今天(交的)工課今天做,今天考試今朝(12am)温!
3.勁讀勁温=攞苦o黎辛
4.tip題o黎温=大海撈針
5.坐底温書又身痕,不如睇下獎門人
6.筆記=不記

哈哈!好低B呀! 我下星期都有三個考試..齊齊努力!加油!

匿名 說...

Add oil ar~~ by Jo~

Unknown 說...

Sure Win la!!

Be patient, Holiday is approaching!!! 8D

Sei Gi 說...

嘩, 真係好轟烈喎!
不過唔好嚇怕自己, 逐樣逐樣黎啦!

攰既時候記住要鬆一鬆!
我地支持你呀, 加油! q^o^p

jaztamama 說...

加油呀~
我諗你應該唔會覺得辛苦嘅,
你唔記得你係"愛讀書"之人咩?!
^0^

不再thin的阿thiN... 說...

我終於考完試了,放監,YEAH!!!