星期日, 1月 25, 2009

(486) 婚紗記

這兩個週六也去了婚紗展, 試了幾件婚紗... 但全部也沒有"WOOO"一聲的感覺, 可能還未遇到心儀的婚紗吧, 要多看幾間才行!
其實一直也沒有想過要買婚紗, 但將要結婚的朋友說多倫多租婚紗很貴, 大約加幣400元至600元一條(即港幣2800元至4200元), 所以便開始看看那些"大特價"的緍紗. 今天看了一條稅後約加幣450元的裙後, 實在有點心動(即最後那3幅相), 但最後因為它沒有拖尾而放棄了購買的念頭.
除價錢貴外, 要找合適的尺碼亦相當困難! 因為這裡的緍紗多數也是8號或以上, 但我穿的是2號... 可能要到唐人舖頭才找到合適的尺碼了...

P.S. 有朋友問做咩甘趕結婚, 問我係咪有左... 哈哈, 大家放心, 我仍然係一個清貧的學生, 實在沒有能力去養育一個小朋友! :-P 還是比較享受二人世界多一些~~

(左: 不太喜歡下面的荷葉邊)
(右: 哈哈, 好得意的一件婚紗! 有D"古老公主"FEEL!)


(左: 算是最滿意的一條, 因為我比較喜歡有"摺"的裙)
(右: 這條裙非常FIT, 幾乎不用修改, 價錢亦相當合理, 更有其他試衫的女仔說好靚, 叫我一定要買! (應該唔係"媒"黎既... 哈哈) 可惜, 它沒有拖尾, 影相好似會無甘靚... 著住佢成個鐘, 結果都係無買到!)


(左: 加左頭紗)
(右: 很喜歡後面的綁帶, 肥左或者瘦左都OK呀MA!)

5 則留言:

匿名 說...

你話喜歡個件,拍照後有點普通.
而且又沒有拖尾呀!
仲有沒有其他可以去看呀?

cell

匿名 說...

雖然冇拖尾,但係簡簡單單都好靚呀~


海倫

匿名 說...

雖然覺得有拖尾好麻煩,但去左阿銀婚禮後發現有係有氣勢好多既~~

不過個又真係蝴蝶都好高貴,好公主既~

慢慢揀,又唔急既~

JacQ

不再thin的阿thiN... 說...

起初我以為自己喜歡簡單一點的款色,但試過後又覺得原來有拖尾影相係會靚D!所以真係唔試過唔知呀!

匿名 說...

hahahha
i like 拖尾!

un