星期日, 1月 25, 2009

(487) 婚紗記(完成篇)

哈哈, 估唔到甘快就完成了揀婚紗的工作!!

今日去了一間台灣人開的"鍾愛一生" (但其實和台北的"鍾愛一生"是沒有半點關係的...), 那女孩問了我對婚紗的要求後便揀了3條給我試. 第一條, 一試已經覺得好靚, 而且和我的要求蠻配合... 第二條, 感覺相差很遠... 第三條, 也不俗, 但覺得比起第一條遜色... 然後再試第一條, 愈看愈喜歡. 其實婚紗的計設頗簡單, 但有我喜歡的元素, 再加上一條不太長的拖尾, 和裙腳的... 噢, 還是不要透露太多, 要保持一點神秘感! 呵呵~~ 不過加拿大什麼也貴, 連租婚紗也非常貴(和香港比較)... 曾經有想過買一條, 因為買的價錢可能和租不是相差太遠, 但想到家中沒有多餘的地方擺放, 而且婚紗只會穿一次, 極其量會在香港再穿多一次, 然後便會放在衣櫃的深深處... 所以便打消了買的念頭.

現在場地和婚紗也租了, 稍欠鞋, 場地佈置, 花球, 和新郎禮服. 原來結婚的準備真的不容易... 難怪大家也要在一年或年半前開始籌備了!

5 則留言:

匿名 說...

^_^ Congratulations!!

匿名 說...

放心...其他的應該好快辨到.
cell

匿名 說...

嘿,所以你向高難度挑戰!
不過船到橋頭自然直,唔洗擔心!

hk壇野要幫手就出聲啊~

un

匿名 說...

嘩! 咁快既你﹖
我都要急急腳去買機票先﹗

有冇野要香港呢邊預備/帶去比你呀﹖
比張list來吧﹗

海倫

不再thin的阿thiN... 說...

THANKS!! (^0^)V