星期二, 4月 21, 2009

(511) 近況

考試終於完結了, 可以鬆一口氣之餘, 亦正式再次投入籌備結婚的事宜.

其實大致上已辦得七七八八, 只差一些瑣碎事宜... 全靠男朋友的努力, 所以很多時也不用我費心... 嘻嘻... 就連婚禮代表我倆的標誌, 也由男朋友親手畫出來! 我作出的貢獻只是找出心水的圖案, 電腦設計則交由男朋友負責~ :D
前天朋友們說為我預備了一份禮物, 當我看到電郵附寄的照片時, 實在驚喜萬分, 因為那禮物和我心目中的婚禮"標誌"(LOGO)完全刎合!! 呵呵~~ 多謝晒~!!

這幾天天氣十分不穩定, 話說星期六最高氣溫有20度, 但星期日開始便又逐步降溫, 跌至今天的5度... 希望5月天氣會穩定一點, 天朗氣晴, 最重要是不要吹強風啊, 因為多倫多時時也超級大風, 猶如颱風來襲, 隨時也吹至每小時40公里, 最高更達時速70公里, 是連走路也會有飄下飄下的感覺! >_<

8 則留言:

占漢娜 說...

個logo可以成為family crest,好似日本人0甘,有家族盾徽!

匿名 說...

我想看看個logo呀
cell

monbibi 說...

王子的確好好~~~
嘻嘻...我地都好開心你喜歡份禮物
等多around兩星期啦,到時會有專人送到你手上:)
(宜家放左係我公司...呵呵~~~
apart from那份禮物,我地仲有個小小意外驚喜俾你...hehe...你收禮物時就知架啦~~~:p)

不再thin的阿thiN... 說...

家族盾徽...甘要設計另一個型D有氣勢D架啦... >_<
好期待眾芝的大駕光臨!!

娜娜手冊 說...

好靚呀! 真係開心啦.
仲有logo咁型, 我都好想睇下呀.

匿名 說...

哇...好彩我無買哩個...
大佬,而家好似同人玩遊戲咁
唔可以同人撞禮物!!!!

加油呀!!就來到o個日啦!

un

不再thin的阿thiN... 說...

:D

monbibi 說...

銀~~~
好彩我提早話左俾thina知...
哈哈...
因為我地都好驚會撞左...咁就唔好啦 ^^