星期四, 4月 30, 2009

(515) 第一次蒸雞

2009.04.21

男朋友想吃蒸雞, 所以便到超級市場買了一隻走地冰鮮雞 (6.99加幣, 即大約45$港幣).
為求方便, 首先將雞洗淨, 用鹽輕輕醃一醃, 然後把薑葱塞進雞肚內, 大火蒸二十多分鐘即成.
但其間出現一個小插曲, 話說因為我不夠力氣用刀把雞腳斬斷, 便唯有把雞腳屈進雞肚內... 但一屈, 就差點連雞腳筋也屈斷... 再加上雞頭正正望著上方, 在凝視我如何把牠的腳折斷... 心一驚, 便立刻戴上黃色手套, 企圖減低和雞雞的直接接觸, 減輕"罪疚感"... >_< 下圖: 男朋友把蒸好的雞用剪刀剪細~ 蒸雞上碟了~ 再加上西洋菜 + 煲湯豬"月展" + 湯, 甘就一餐啦~
現在日照時間非常長, 到晚上7時多8時仍然有陽光~! 小松鼠在後園玩耍~

4 則留言:

monbibi 說...

thina...
其實我覺得大家都會見到隻松鼠ga~~~
你可以唔圈起佢...hoho XD

btw...
見到你蒸雞,諗起我係日本時第一次整ika...
我都好唔想同隻ika有接觸 =.=
可能我最近轉食素啦~~~所以我好怕要處理成隻雞,印象中我係未整過成隻雞...
我好明白你帶手套既感受ga..haha

不再thin的阿thiN... 說...

圈住佢清楚D呀MA! :D
IKA我都OK,豬肉牛肉都無問題...但成隻雞有頭有腳就有D驚...

sumsum 說...

hmm... yummmy.. wish I can cook so well! :)

monbibi 說...

成隻雞有頭有腳真係好驚 =.=
我有次貪新鮮,買左游水蝦...但拎到返屋企,唔敢處理佢地,因為仲有活動能力,於是放左雪櫃諗左雪幾個小時會ok啦...點知再拎出黎時都仲係有活動能力...我都仲係好驚~~~ =.=
end up我係洗一洗,再煲水,之後"dum"哂落去...變白灼蝦~~~
自此之後,我只會買急凍蝦...
仲有活動能力既,我都唔敢煮~~~
宜家我索性連煮都唔想煮tim...hehe...