星期三, 4月 22, 2009

(512) 擊退肥膏大作戰

由聖誕節起足足胖了6至7磅, 肚腩脹大之餘, 面脥也"寛闊"了... 本想4月開始便進行節食計劃, 但自覺要讀書考試已經很"辛苦", 再加上節食的話, 情緒必定會創新低, 所以便借機讓自己放肆一下... 但考試完結了, 再沒有籍口大吃大喝, 節食減肥終於在上星期日展開...
所謂節食, 其實是戒吃零食, 雪糕, 煎炸食品, 和避免在晚間吃殿粉質食物. 但又怕晚上餓過飢而影響睡眠, 所以晚間除了吃菜和水菓外, 也會吃少許肉. 由於下週六便是婚紗的最後試身日, 所以婚紗店姐姐叮囑我試身後便不是再節身了, 保持體型便可. 換句話說, 我還有7天的節食時間, 希望可以繼續堅持下去, 為大日子作好準備~ 另外, 昨天開始邊看"地獄廚房"(HELL'S KITCHEN)邊舉啞鈴, 希望藉此擊退手擘的BYE-BYE肉... 我要加油啊!!!!

6 則留言:

匿名 說...

其實有沒有想邊看一些嘔心電視,邊做運動,起碼對吃沒興趣,那自然會吃少左.
雖然這個做法有點殘酷,但為左減肥,我覺得點都要試下
cell

不再thin的阿thiN... 說...

CELL,你呢個辦法好殘忍啊!!!我唔會甘做架...好可怕... >_<

匿名 說...

隨心啦
越近越緊張
就自然無胃口同瘦
最緊要自己開開心心迎接o個日~

un

不再thin的阿thiN... 說...

但我暫時未感到緊張喎... :-P

占漢娜 說...

Yee!係英國0既'HK'??(or USA version)昨日是Final...有冇睇??I like Marco!

不再thin的阿thiN... 說...

我看的是US VERSION...仲有2個星期就完了!!