星期六, 5月 02, 2009

(518) 試菜, YUMMY!

2009.05.01 (星期五)

男友請了半天假, 和他爸媽, 舅父舅母一起去GRAYDON HALL試菜. 正確來說, 是一頓很貴的菜...

試菜前先去周圍參觀一下. 如果下雨, 就會在CHAPEL(小禮堂)舉行結婚儀式. 我當然希望那天風和日麗, 可以在花園舉行婚禮... :D


開始試菜, 第一道是熱湯. 這款湯有2種味, 白色那邊是西芹味, 很香, 沒有"青"味; 橙色那邊是蕃茄. 2邊拌勻一起喝, 味道非常不俗! 之後是頭盤(STARTER), 有2粒超大帶子和1隻大蝦, 再加上青瓜粒和其他配菜, 有少許辣, 好味好味~ 食完這2碟, 其實已經有點飽飽了...


到主菜, 共有3款任君選擇, 分別是: 大比目魚(HALIBUT), 烤雞, 和牛排(TENDERLOIN). 左面那碟是比目魚+麵包+配菜. 右面是原隻烤雞+細薯仔, 肉質不錯, 不會太乾.


左面是牛排+類似"肝"的物體. 牛烤得剛剛好, 中間還有粉紅色, 有豐富的肉汗. 我個人喜好是牛排>烤雞>比目魚. 舅母和未來奶奶則放比目魚作第一位. 總之各有各好味. 但我們略嫌雞烤得有點過火, 希望到時大廚會把火候調教適中.
完成主菜後, 當日還會有結婚蛋糕作為甜品. 但其實我已經很飽很飽了... 之後還有餐飲. 我試了他們的咖啡, 蠻香濃.


男朋友試了BERRYBLOSSOM WHITE TEA, 味道也不錯.
試完菜, 繼續參觀大宅. 右圖是從新娘房的露台望出去的景, 亦將會是室外結婚儀式的花園. (^_^)


新娘房很大很美, 左圖為新娘梳妝枱. 右圖為小露台.


另外還有2個大廰, 可作斟茶之用.

梯間絕對是拍攝的熱點!
右圖為試菜的地方, 亦即是到時的餐宴會場.
左圖是偏廰, 供攝影司和其他工作人員進膳. 偏廰隔離還有一個"圖書館", 也是供拍照用的.

飯後合照.
看了"內龍", 當然要看看"外縠". 登登登登, 我們就是租了這間大屋作婚宴用途了! (^0^)v

報導到此為止, 516再為大家送上現場花絮~ :D

10 則留言:

占漢娜 說...

好靚的埸地!好可惜唔能夠親身到場....入境處係我張入籍證書上串錯我個名(無X用!少少野都做唔0岩!),我要書面通知有關部門,然後先可以申請Passport......

Sei Gi 說...

嘩...無論食物同環境都好有質素呀!
果然係Great choice!!

monbibi 說...

i wish i could be there also ar >.<

sumsum 說...

waaaaahhhhhh.. impressive

娜娜手冊 說...

嘩, 夢想中的婚禮呀...又靚又美味, 可惜不能親身欣賞

不再thin的阿thiN... 說...

我都好期待呀!最擔心係天氣唔好... >_<

占太,我朋友係呢邊申請入籍又係遇到你同樣既問題...唉,D人都唔係做野既...甘你要幾時先申請到PASSPORT呢?

萱萱媽媽 說...

好靚好靚好靚!
公主真係唔係浪得虛名 :p
我已經幻想緊當日的情況, 好開心呀!
thin, 真係好戥你高興!

匿名 說...

thin呀!我知道你實請我的,所以係香港攞時一定都要咁勁呀!
cell

匿名 說...

根本所有野我發夢先可以做到...而你就真係可以好似童話故事裡面個公主咁, 搵到白馬王子, 真係好幸福呀..所有野都好完美呀...
如果可以親身去到現場就好啦!! 好奇待你係香港舉行的婚宴呀...一定好靚呀!!
希望你結婚當日天氣情朗..可以順利舉行, 恭喜恭喜!!! ^.^
Silvia

不再thin的阿thiN... 說...

多謝各位呀~我都好期待啊~嘻嘻~