星期三, 5月 06, 2009

(520) 賞櫻@High Park

在多倫多見到櫻花, 實在喜出望外! 唯一的美中不足是櫻花顏色偏白, 沒有我喜愛的淡粉紅櫻花, 但足以令加拿餅和我在短短3天去了賞櫻2次~ :D

星期日那天天朗氣清, HIGH PARK猶如變成了一個嘉年華會一樣, 熱鬧非常! 再加上渡過了漫長的冬天, 多倫多人終於可以穿上較輕便的衣服, 恢服戶外活動了. 那天我們拍照拍到晚上7時, 但天色仍然和下午4, 5時差不多~ 還是春天比較可愛!! :D


日本妹芝把櫻花戴到頭上留倩影.


正當我為芝芝們擺"舖士"之際, 突然有位操不太純正廣東話的攝影人走過來, 問我他們是不是"夢芝芝", 可否為他們拍照云云~ 呵呵, 芝芝們突然成了"明星仔"啊~~


其他花絮:

恩愛鴨鴨在河邊看日落.


好似老鼠的松鼠!!!

3 則留言:

匿名 說...

thin,你個肚腩仔比人見到呀!哈哈哈!
cell

monbibi 說...

thina~~~
ur pic looks great ar!

隻松鼠真係幾似老鼠 =.=
而且好似好大隻咁~~~

um...
你係加拿大生活都幾寫意丫~~~ :)
有得賞櫻好開心...因為有櫻花,頓時令我覺得有機會&有時間我都可以來加拿大"hea"下~~~
(不過當然係要我有假先可以啦...
今年假期d quota滿了,maybe later la :P)

TingTingTing 說...

我第一次見到你d芝芝有"嘩!好靚"既感覺.你隻夢芝芝真係著得好靚.
另外,你其他相都影得好靚,靚到連見到肚腩既呢個'har chi'都蓋過. hehe
個'影相者'係得既! :D