星期日, 3月 05, 2006

(17) 藍莓Muffin

行山活動取消了,心情就像小學時因風雨而要延遲秋季旅行一樣!
與其賦閒在家,倒不如繼續為我的夢想而努力。
今天試做的是藍莓Muffin。
剛出爐時外脆內鬆,再伴以半溶的藍莓,口感中足;待放涼了,外面仍然微脆,內裡也很軟,但卻欠缺了「鬆化」,和Delifrance的鬆餅比,明顯差了一大截!失敗的原因可能就是朋友所說的攪拌過度吧?!雖說失敗,但畢竟是自己花了心機的製品,吃在嘴裡仍然覺得很可口!
之前在《靈性》一篇說過食物可以反映廚子的心情;同樣道理,味覺也可以反映食客的心情。可能因為最近心情很好吧,吃甚麼也覺得很滋味,結果就胖了三、四磅...不要問我為什麼心情會好起來,因為無原因和無條件的快樂才是快樂的最高境界。呵呵!

15 則留言:

匿名 說...

沒原因的快樂,真的給人很多暇想. 人往往要在快樂之上加上原因,未免太膚淺. 快樂就是快樂,但快樂過後的肥胖就不太好呀! 現在或許剛好,所以好好keep住吧. 希望可多弄些新作.

不再thin的阿thiN... 說...

哈哈,快樂在心情輕鬆law~
無男朋友,
無對象,
無喜歡的人,
原來係可以好開心架!
當然,如果有,就梗係會錦上添花啦~!!:P
但最緊要係我有一班好好既同事,好好既朋友,好好既屋企人呀ma~ (^0^)
但要我又快樂,而又唔肥...有d難度添... >_<

匿名 說...

你咁瘦,大把空間肥啦﹗
來吧,好好享受快樂,
好好享受有多d肉既自己啦﹗

btw,快樂真係難得架,
佢並唔係開心咁簡單,
唔係笑下就有架~

愛麗C 說...

係咪就黎離開日立,所以心情特別好呢??

日立同事~愛麗

匿名 說...

離開或許是新的開始,雖然不知道這話是對或是錯,我仍然很開心可以係你走之入到日立到做,不是的話我根本不可能在此留言.

不再thin的阿thiN... 說...

哈哈,都有D關係既...不過愈接近LAST DAY,心情就愈唔捨得...同埋開始有D忐忑不安...因為唔知新環境會係點!
不過,講真呀,最近心情甘靚,主要原因其實係因為個心結解開左~(^^)我為自己終於放得低而開心呀!!真係成個人輕鬆晒!!仿如脫胎換骨呀!!!!:D

匿名 說...

阿Thin,離你離開日立的日子還有一個星期,雖然和你相處的時間很少,但我都會珍惜的.祝你生日快樂!! 你的蛋糕賣相好好,其實都不算失敗.可能是泡打粉不夠Jel.加油呀!一定可以成功Ka...

萱萱媽媽 說...

生日快樂!希望你做多些好味蛋糕請我食啦!我要蛋糕, 又要快樂,但唔要肥胖!得嗎?

萱萱媽媽 說...

生日快樂!希望你做多些好味蛋糕請我食啦!我要蛋糕, 又要快樂,但唔要肥胖!得嗎?

不再thin的阿thiN... 說...

SHERMAN,當然可以啦!!!
只要每次食飯都坐係"阿婆"對面,你就唔會肥架啦!!!!KEKEEE~~ :p

不再thin的阿thiN... 說...

小兒,你心地真係好呀!!!
得到你既安慰,我會繼續努力架~下次會試下落多少少泡打粉!! ^^

匿名 說...

WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW, are you going to bake something for me? Looks so yummy!!

不再thin的阿thiN... 說...

SUM~ sure!! But the first step you have to do is COME BACK TO HONG KONG ar!!! ^^

匿名 說...

Well, will you be free to bake me something betwen 3rd to 10th June? ;)

匿名 說...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»