星期日, 3月 12, 2006

(18) 多謝!多謝!多謝!


感激各方好友為阿thiN慶祝生日!
收到久違了的朋友的電話祝賀;
一些令我看後會鼻子一酸的短訊;
朋友、同事為我預備的慶祝活動;
姐姐和朋友由外地寄來令人會心微笑的禮物;
「大佬」在韓國打來的長途電話;
寫了肺腑之言的賀卡;
花了心思和腦汁的禮物;
還有好友為我製作的芝士蛋糕!
她說這是頭一次認真製作蛋糕,所以當她的男朋友知道第一個製成品是送給我的時候,不禁呷了一呷醋!:-P
但最意外的是,今天分別被兩個人問我是否學生!其中一個是新鄰居,他還說:
「唔係學生?甘細個就要做野啦?!」
哈哈!!聽後不禁由心裡笑了出來,都算是一份很特別的生日禮物!
再次感邀各位為阿thiN帶來一個很開心的2X歲生日!
多謝!多謝!多謝! (^0^)/

3 則留言:

匿名 說...

典: 果然女人真係過左2x歲先係新開始呀﹗
來加入我們的"天山童姥"俱樂部吧﹗﹗

匿名 說...

查實一想到呢次應該係最後一次以同事身份去同你慶祝生日..個心真係有點酸..話晒都同你慶左幾年...下年311都應該會覺得有點失落...因為我地日立已經無左個皇室人員坐陣...相信仕氣一定會低落至少一年以上...不過如果公主殿下有時間能夠間中買下小食俾我地呢班"蝗蟲"..咁我呢隻雀就算節食(壽)都抵呀~*唔好就咁忘記我地呀*~
#失落..真係有gar...眼見你地一個一個咁走...不過失落以外還有無限?祝福^^加油!!

匿名 說...

天山童姥!
唔制!!
我又要俾人查身分證...