星期六, 3月 25, 2006

(20) 蜜糖鬆餅 (附食譜)

行山活動又取消了!似乎我和大自然欠缺了一點點緣份呢!
外面天色陰暗,最好當然是留在家中,享受熱辣辣的美食。今日試做的小食是好朋友很喜歡的蜜糖鬆餅。材料簡單,做法容易,味道和KFC的蜜糖鬆餅相近。尤其是剛出焗的時候,外面很脆,內裡鬆軟,然後在餅面刷上一層楓糖漿,結果我禁不住一口氣吃了兩大件! (^0^)

材料:
1)自發粉 225克
2)泡打粉 少許(少於1茶匙)
3)鹽 少郭部^糖 10克
5)楓糖漿 40克
6)牛油(室溫) 80克
7)鮮奶 80毫升
8)雲呢拿油 2至3滴

做法:
1) 自發粉,發粉和鹽混合篩勻(備用)。
2) 砂糖和楓糖漿混合加入小粒狀牛油,再加入(1) 。
3) 用?搓成大粒餅碎狀,最後加入鮮奶拌成麵團。
4) 放入雪櫃下層鬆弛10分鐘後,用匙為麵團做型。
5) 用220度焗10-15分鐘,看見顏色變成金黃即可。
食譜提供:「為食貓」網站 (www.leisure-cat.com)

6 則留言:

匿名 說...

典~我要食食食食食﹗

不再thin的阿thiN... 說...

行經我屋企附近時,打個電話俾我,然後再俾個半鐘頭我去準備,甘就有新鮮出焗既蛋糕食架啦~聽者有份!! ^^

匿名 說...

係咪真呀!我都想要呀!
cell~

萱萱媽媽 說...

係咪真呀!似KFC個D??我好想試整呀!

匿名 說...

超級鍾意kfc既香蜜鬆餅呀, 原來你都識得整!!

monbibi 說...

thin thin~~~~~~~~~~
I love KFC muffin arr...
I wanna eat also!!!
HAHAHA...
must give you a call when I am near your home ah...
:P