星期一, 12月 10, 2007

(384) 超級唔人道中醫師

(實在很氣憤,所以即使唔舒服也是把心聲寫出來!!)

星期日去了看另一位中醫師,昨天飲完第二劑藥後,便覺得眉心有點暈,胃部脹脹的。睡到半夜,開始作肚痛,只覺肚內很多氣,頂住喉嚨…… 結果整晚也睡得不安穩。

到早上七時多,便打電話給上司,請了半了假。雖然胃部不適,但自覺咳和痰少了很多,似乎中醫師確是有點功力,所以唯有硬著頭皮再到中醫診所把把脈(經過這兩次飲中藥的經驗,其實內心對中藥已經有點抗拒!)。

九時半左右走到診所,已見大排長龍。等了差不多半小時,終於見到醫師。
我:「昨日飲完藥,就頭暈,半夜仲肚痛痛到醒左!但咳就好左好多!」
醫師:「嗯,都可能會有少少。」(估計佢係話係會有呢D反應)
我然後再告訴他其他病徵。
把過脈後,醫師說:「你而家係脾胃濕滯……(下省50字)」
完成診斷後,為了向公司請假,便叫醫師替我寫一張病假紙。
醫師猶豫了一會,說:「以我個人黎睇,你根本唔需要請假,好少事之麻!好似你呢D員工,第二時裁員,第一個應該會裁你!」

醫師,你無病呀?!
如果我無病無痛,我會特登排長龍睇你?
如果我無事,會半夜痛醒,然後成晚瞓唔到覺咩? 根本無休息過甘,點返工?
如果我無事,你俾錢我,我都唔想飲個D又黑又苦既中藥!
我睇得起你,先黎睇你!但作為一個醫師,完全無諗過病人既痛苦!
就憑你把把脈,就可以知道病人的痛苦程度嗎?
我請假,是因為我覺得唔舒服!公司炒唔炒我,係公司既事,需要外人插手嗎?更何況如果公司決定要炒,斷不會因為一天半天的病假而炒一個員工!
病左差不多成個月,成個人也燥了,還要受醫生的氣?!

但如今,我卻為了一張病假紙,而要把說話都吞進肚裡,默默忍受他的冷言冷語!但最後,他亦只肯寫半天病假給我!

實在不明白為什麼一個醫師要這麼嚴厲!若果我是常客,每次也嚷著要病假紙,醫師今次終於看不過眼有以上的評論,我還可以理解!但我只是第一次要病假紙,卻作出「裁員」這個結論,醫師是否需要檢討一下自己的口德呢?

希望我以後也健健康康,不用再光顧諸事八卦兼唔人道的中醫師!

10 則留言:

sumsum 說...

fire the doctor!!

匿名 說...

只因為他的客太多了, 少你一個唔少. 真係型爆~

匿名 說...


下次(touch wood)介紹另外一個中醫比你
我無睇過
但朋友全公司都看他
尋日我fd話有次因感冒去睇
個醫師一把脈就話:
哇!你個胃好差喎!差到蓋過晒d感冒添!
(我fd個胃真係差到無論)
最後醫師開左感冒藥比佢
臨走同我fd話:
你感冒好返,記住返來睇個胃呀!!

匿名 說...

可能真係好多人扮病,d 醫生就覺得世上所有人都係扮病lor,我都試過一次一個星期內兩次胃炎,發晒燒去睇醫生,呀醫生同我講「冇理由一個星期會有兩次胃炎架wor」咁,當時我心諗「醫生﹗你覺得冇理由,你咪唔好話我係胃炎,話我係胃癌lor,反正我呢d無知既市民,你講咩我都信架bor」咁,吹漲﹗

monbibi 說...

銀說得對。。。
下次(touch wood)地再要睇醫生時,吾好再睇,介紹過第二個俾你~~~
我有陣時都覺得有d醫生好過份,最離譜既一次,我明明係出水痘(之後睇專科時發現),但個醫生就話我只係俾蟲咬。。。

匿名 說...

畀我我會唔畀錢。

Sei Gi 說...

睇呢啲醫師真係危害身心健康呀, 認住佢, 下次唔好再搵佢!

匿名 說...

唔比錢會比警察拉架!!

匿名 說...

依我睇,呢位中醫有’刻薄病’呢個絶症,醫唔好架喇。同我個男老世一樣。
佢搬去黑洞住,同所有人隔絕,可能對佢同我老世既病情會有幫助。

匿名 說...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.