星期四, 7月 17, 2008

(436) 生日快樂樂樂樂~~~

你生日,我收花,皆大歡喜!
呵呵~~ 多謝晒~~ (^0^)/


5 則留言:

Unknown 說...

最靚呢束花!

匿名 說...

你就好啦.
都係全靠我呀!

不再thin的阿thiN... 說...

之前有束係紫色tulip,仲靚,仲大朵啊~ :D

CELL,唔好發夢啦啦啦啦~~

匿名 說...

幸福的thina,
你既王子係我既面書內既留言,怕你一時冇留意,特別擺上黎呢度~~

at 4:41am yesterday
thanks for taking care of Athena for me!! I will make her a happy princess ever after :)

同時亦好彩每次王子打電話比你,我都係旁邊力證自己既存在﹗哈哈

不再thin的阿thiN... 說...

噢~ 我的確好耐無上面書了!!謝謝轉載! :D