星期六, 7月 19, 2008

(437) 下水禮

為響應全民運動迎奧運,一連3個月所有康文署轄下的康樂設施也免費供市民享用.
晚上吃過媽媽牌雲吞後,便和媽到大環山游泳池進行下水禮.由於胖了足足半個碼的關係,穿上泳衣時感到有點窒息...(>_<)
到達泳池時,已經9時了,由於還有1小時便關閉,所以泳池不算人多.在嚴重不夠氣的情況下,很慢很慢地勉強游了8個直池(但好像不是標準池,只是中池),到閉館前15分鐘才上水沖身.
晚上游游水,感覺好舒服啊~而且最重要是沒有迫得游兩步便要閃避人的情況出現!希望我可以堅持下去,一星期游一次也好...總好過坐著不動,任由贅肉橫生!!!!

5 則留言:

匿名 說...

我今日都響應運動,同老公去咗屋企附近既公園跑步,但由於太耐無做運動既關係,所以跑唔夠15分鐘就要休息,不過我希望可以一星期跑一次,等身體強壯d,無咁容易病麻.呵呵!!

Raymond 說...

贅肉橫生? 唔洗驚喎, 多倫多其中一樣"活動"...做gym! :P

不再thin的阿thiN... 說...

SILVIA,叻叻呀!要KEEP住同老公一齊做運動啊! :D
RAY,做GYM? 我無恆心架...入左會盞嘥錢...

匿名 說...

嘩...太過份.無情情去游水,我都要做下運動先呀!

匿名 說...

8個直池算係咁啦
無游開呀