星期二, 8月 26, 2008

(445) 上學去

雖然還未開學,但今天吃過早午餐便試試自己乘搭SUBWAY到學校,預算一下上學需時多久。

12:20 由屋企出發
12:35 步行到最近的一個SUBWAY站 – BESSARION
12:40 上車
13:06 在SHEPPARD-YONGE轉車,前後乘坐了15個站終於到達KING STATION
13:19 到達學校門口

即是說起碼要預大約90分鐘上學才可避免遲到。

到達學校後,第一時間申請學生證。拍過照,3分鐘便取得學生證。本來還想順便買一張地鐵月票(CAD98一個月,若到地鐵站買,要CAD109一張),但他們說只收DEBIT CARD,完全不理會外海學生的感受啊,何來找出一張DEBIT CARD呢?!唯有改天再買。

到書局逛了一會後,又跑上SUBWAY,用朋友借我的月票,乘坐了2個站,到達EATON CENTRE。百貨公司SEAR正在FINAL SALE,走過去看看,發覺月下貨即是月下貨,款色實在很老土啊!然後到了附近的H&M,發現HELLO KITTY的踪影!!!沒有想到HELLO KITTY已成功入侵了H&M,日本仔果然厲害!

明天便是ORIENTATION DAY了,不知道外國的ORIENTATION和香港的有什麼分別呢?明天繼續報道。

(無人的月台)
                (天空藍得很!這個就是學校問口了)

(吉蒂@H&M)

11 則留言:

匿名 說...

發覺月下貨即是月下貨
-->唔關事的,因為你慣左hk的新潮野呀!

可以慳返個銀包
仲好啦~~!

Unknown 說...

70 mins 夠啦!!

我都返學啦!! 好緊張呀!! 聽講遲到會被人鬧!!家姐會努力讀書,比心機搵份好工, 到雅典娜出閣時送份大大禮過您 !!!

您都要努力呀!!!

萱萱媽媽 說...

係呀,外國d衫邊有HK咁IN咁靚,不過冇所謂啦, 順便慳下錢.
返學要90MINS, 咁學校幾點打鐘? (其實有冇打鐘架!(唔知係咪做得日立太耐, 成日覺得度度都有鐘打...)幾點要起身返學呀?
你要多D休息, 保重身體啊!

monbibi 說...

thina...
告訴你殘酷的事實,根據不同到過加拿大居住or旅行的人提供的消息,加拿大的衫九成都好老套,如銀銀所言,你真係可以慳返個銀包~~~
li個唔係係唔係月下貨的問題...

另外,H&M其實都不太算係一個Brand...
因為記憶中佢地係做買貨既,但就係從世界各地入貨,所以有KT既出現一d都唔出奇~~~

睇到你講問人借月票用令我想起係日本時請Nobu-san幫我買月票,由宿舍去到池袋的月票...
成日行街,游手好閒,無心向學的日子的確令我懷念~~~
哈哈...
不過你係加拿大讀書唔好好似係日本個時咁啦...
(我諗應該都唔會,因為你無左我li個壞朋友係身邊,無人會撩你不如去行街唔好返學~~~
呵呵呵呵呵....)

占漢娜 說...

Monbibi 講得大至無錯,Hennes&Muritz確實有無數suppliers,不過佢都有brand building....Sanrio只不過係license out Hello Kitty image俾Hennes.以cater d teenage customers.

番學,著tee同牛得la~~Gap應該可以la~~

匿名 說...

咁你記住相機隨身,當見到d 「懷舊」款式既衣服鞋襪,記住影低比我地睇下,比機會我地潮人回顧一下喇~~

Unknown 說...

哈哈哈,你回歸時會否一身加拿大"潮服"!!!正!!

今朝見到余若薇,忠介紹我們認識,她說新年再給我寫一張揮春!!

jaztamama 說...

加拿大果然好大...
90分鐘喺HK已經可以由紅磡去到深圳飲茶lu~
我都就嚟喺HK(呵呵:p)返第二個雞精班啦,
大家一齊加油呀!

**最新劇情**
嫲嫲差點歸西
亞恭虧空公款被揭發
亞好向亞秋造左個寫上"我愛于素秋"嘅蛋糕
亞秋開始對淩B有feel
亞月差啲俾攞婆霸左間房

呵呵~講住咁多先><

匿名 說...

話咁快你已經去左地球另一個角落~~見到天氣咁好真係好開心...
(呢邊最近日日落雨, 今晚成晚行雷, 停左電幾次...)
等你繼續同我地報導你既最新動向啦...好好enjoy呀~~

匿名 說...

嘩,咁個邊的商場我又不用去了.我估我真的要一箱一箱咁寄我個d比你啦.
另外點解還未開學經己咁多人咁?
返學要用成90分鐘...嘩..加油呀!

不再thin的阿thiN... 說...

我不會著加拿大人的潮服的!!!!!!大家想睇,就過來多倫多親眼看看吧~ :D

un:都岩既,慳番唔少!:D

alice:俾心機呀!!等緊你發達架!

萱媽:學校無打鐘架!係日立甘落後之ma...哈哈~如果我返11點,甘就要9點9出門口,即係大概9點起身啦~

monbibi:記唔記得我地走堂去食crepe呀?嘻嘻,頹爆!

占:我都係諗住著tee同牛返學.最舒服呀~

海倫:哈哈,我已經隨身帶住部相機出街的!

雀仔:你要為年底的考試而努力呀!!!仲有,多謝分享劇情!呢邊的收費中文電視台影緊"學警出更"...

katie:你係咪11月返香港呀?仲有2個月係日本,你都要加油呀!

MICHELLE,你可以行名店街架ma!跟住將你個d"巴巴利","gucci"俾我用lor~我唔介意二手的!呵呵~