星期日, 12月 13, 2009

(612) 香港足球隊萬歲!!

今早起床, 老公和我便立刻到YOUTUBE收看香港隊奪金的一刻.
長達8分鐘的有線新聞報導居然令我掉下眼淚, 只因香港隊奪金確實可貴. 姑勿論對手是1線還是2線的球員, 奪得足球運動上第一面國際性比賽的金牌實在令身為香港人的我感到驕傲. 就正如當年李麗珊奪得奧運第一金時同樣令人振奮.


3 則留言:

萱萱媽媽 說...

我都有看電視直播, 真是令人振奮啊! 萱萱更開心到跳起! (不過佢跳完之後問我:媽媽, 邊個羸呀?)

匿名 說...

我見好多人都有支持!勁呀!
cell

不再thin的阿thiN... 說...

哈哈,萱萱都有睇呀!!未知結果先興奮!!:D
CELL,你有無支持呀?