星期二, 7月 03, 2007

(319) 供書教學?

終於報了GMAT的雞精班,可惜錯過了舊生有8折的報讀優惠,而正價就正正是在XEROX工作了那幾天的價錢!賺回來的支票一下子便用得乾乾淨淨!哈哈,也好,就當是XEROX供我讀書吧!感激感激!

4 則留言:

TingTingTing 說...

咁我預祝你考試成功先!

匿名 說...

喂喂..我已經搬走晒啲野啦...希望你明..
如有興趣再八,可找hashi
神秘人

匿名 說...

咁都幾好.唔知幾時先可以賺到個lv袋呢?

不再thin的阿thiN... 說...

tingtingting:多謝你呀!!希望承你貴言啦!
神秘人:收到!!
cell:LV袋...諗都唔敢諗喎...我無你同太太甘富貴啊...我只是一個平凡且貧窮的阿thin...