星期三, 7月 04, 2007

(320) 回歸(續)

回到曾經工作了3年半的辦公室,雖然親切,但又感到有點壓力。畢竟這叫做「回巢」,理應比離開前成長了,處事成熟了。
昨天略略學習了一天後,今天同事放假,開始一個人處理有關工作。離開了一年半,很多程序也改變了,唯一不變的是,一向很亂的仍然很亂。今天面對工作,有點不知從何入手的感覺。似乎我還需要多一點點時間才可適應和習慣這裡的工作模式。

5 則留言:

jaztamama 說...

唔好擔心~有我、愛麗同太太橕住, 又有亞su同亞婆照住, 亞cell同亞玲支持住, 仲有仙地同亞文...(諗唔到tim....), 總之唔使憂, 好快又上番晒手架啦,hee~見亂咪執番齊佢囉~你一定得嘅!><

匿名 說...

係呀!咁你整好番佢個時應該幾開心呀!

萱萱媽媽 說...

加油, 我撐你呀...

匿名 說...

係呀~~慢慢來,有時話你識哂都係講吓笑唧!不要有壓力,我哋一定支持你!!

不再thin的阿thiN... 說...

大家都話肯撐我,實在叫人太感動了!!甘...係咪即係會陪我殘業呢?嘻嘻~