星期一, 7月 16, 2007

(331) 朋友的新安樂窩

在上環集合,去了街市和百佳買了晚飯的材料後,便經荷里活道(即0麼0羅街)去到朋友的新居!一去到,朋友便拿出兩部NDS~~

仲開左Wii俾我地玩添!我又玩左打拳,當然大獲全勝啦!但今日隻右手有少少酸痛...... 右下圖為朋友們打GOLF的英姿!


用勁大MON上網,爽呀!玩左甘耐,當然要醫下肚啦!有蒜茸炒雜菇,好味!


有朋友即場包的雲吞,GOOD!有另一朋友的拿手菜,鹽水雞翼,正!我仲一口氣食左......總之就勁多啦!講出黎,我驚嚇親大家...... >_<


坐係吧枱度飲下野,傾下計,好寫意!!再加上INFINITY蠟燭影子,勁好情調!!


在朋友家發現了2個得意芝芝頭,梗係要影番幅相啦!走既時候,途經一間高級餅舖,見到一個超靚結婚蛋糕,我地就話如果朋友J結婚,就送呢個蛋糕俾佢! (^_^)

4 則留言:

sumsum 說...

WOW, very happy ar!! wish i could be there...

不再thin的阿thiN... 說...

we always reserve a seat for you!

jaztamama 說...

你唔好忘記自己曾經獲得wii手一對先得架~小心舊病復發呀~><

不再thin的阿thiN... 說...

已經復發左... >_<