星期六, 7月 07, 2007

(323) SMCC Reunion

97年會考,到今年已經整整過了10個年頭。有心的同學在今天,070707,租了學校的Tuck Shop,為10年前中五畢業的我們搞了一個Class 97 Reunion Gathering。為了配合藍色加白色的校服,Dress Code也被定為Blue/White/Blue+White。
老實說,要見的,想見的,一定會繼續保持聯絡,但出於好奇心,也想知道10年後的大家變成什麼模樣。結果,發現其實各人也沒有什麼大改變。其中一位同學,中七畢業後已沒有再見了,昨天她一見到我便說:「嘩,你都無變過既!」。究竟是說我仍然看似年輕?還是說我一點進步也沒有呢?哈哈,人,還是向好的方面想會比較開心!
今天一聚,不知是否要再等下個10年才可相見。臨走時,學校門口的叔叔說:「洗乜10呀?5年再搞一次啦!」到時大家是否已拖著丈夫,抱著子女一起參加Reunion呢?想起也覺期待!

(左:請柬)
(右:很久沒見!)


(左:識貨之人!(話我無變過0個個女仔,嘻嘻!)
(右:學校Tuck Shop)


(左:我很喜歡的Romeo & Juilet露台)
(右:學校正門)

8 則留言:

sumsum 說...

Hope i can be there next time!

匿名 說...

我覺得人地話你沒變都只係客氣姐^.^
我都唔知自己d中五同學變成點...好掛住佢地呀!

不再thin的阿thiN... 說...

下?我唔理啦,我當真架!嘻嘻,tum下自己開心都好呀ma!!:P

匿名 說...

大合照
你後面o個個女仔都係中大嗎?
英文系?

匿名 說...

唔洗10年啦, 呵呵呵

不再thin的阿thiN... 說...

un,你甘都認都既??佢而家係英文老師呀!

TingTingTing 說...

反光了!中間那位女士的腳反光了!....

匿名 說...

好似一齊上過pe
跟住同過我一個大o 讀英文既朋友一齊出現
所以有d印象
因為識得人少
先有d印象
wahahahaha