星期五, 5月 09, 2008

(417) 肥

廿五歲過後,新陳代謝便開始減慢,以前還可以很自豪的說自己"食極唔肥";現在0麻,零食吃多了,運動做少了,肚腩便馬上現形。可知贅肉一出現便不得了,起碼要戒食一個月零食才會慢慢局部收歛起來。但有些部位肥了便很難回復纖瘦,例如手臂,腰,肚腩和大脾。然而美食當前,實在很難忍口啊!尤其是在辦公室,三四點便開始有飢餓感,再加上工作沉悶,零食可謂是最佳的"解悶拍檔"。又例如週末在家中無所事事,零食的偉大功效又再次發揮出來。

快樂過後總要付出代價,就這樣,贅肉便叢生。裙頭開始窄,由昔日的底腰裙,變成今天的高腰裙;褲頭也緊了,拉拉鍊也顯得有點困難。

唯有食得節制,才可減輕上述情況的嚴重性。

為了避免今年夏天穿著背心時再有人說"咦,好似大隻左甘喎!",由今天開始要叫自己食少D,食少D,食少D...(但現在又有點餓了...怎麼辦?!) >_<

5 則留言:

匿名 說...

thina,吃得下是一件好事。忙得連吃餅乾的時間都沒有才是最恐怖的。所以那一點點肉算得上是什麼?吃吧!

匿名 說...

去游水啦
最好
我正餐可以食很多
但不是餐餐都係咁多
而且汽水零食我反而食少左好多
因為都擔心肚腩會唔識走...
un

匿名 說...

你都係放棄啦.
多做運動好過.

占漢娜 說...

大家姐名言:「肥肥o下就慣....」去到加拿大就會覺得自己好瘦o架la~~~

Sei Gi 說...

你呢篇post簡直係我既心聲, hahahaha!! 最慘係轉左做而家呢個地方之後我都覺得自己大隻左 (冇辦法, 要付出勞力…)

黎緊完成份paper我就會'的'起心肝做運動架啦! 大家一齊努力啦!