星期三, 5月 14, 2008

(420) 自家製糯米糍

這兩個週末也跟媽媽學做糯米糍
上週學了做花生芝麻饀(要炒香,又要攪拌,也挺費時)
再上週則學了做糯米皮
由於媽媽沒有食譜,所有份量全憑感覺和手感判斷出來
所以我決定遲些要把份量寫出來,好讓自己不會忘了那"感覺",日後可以繼承媽媽的手勢,做出勁好味糯米糍!

(左:大小不一的完成品(徒弟仔... 手勢係甘上下!))
(右:姪仔食得好滋味,食完仲話想再食添呀!)


3 則留言:

匿名 說...

這個我也會呀!
不過我太懶,經已好耐沒整.
下次整d來食呀!

匿名 說...

auntie 同你都好勁呀﹗﹗
不如auntie 開班啦~~

匿名 說...

我好鍾意食架!!
以前耐唔耐都有朋友的媽整埋比我食!!
遲d唔知可唔可以跟你媽學呢???