星期日, 5月 25, 2008

(426) 睡眠質素

睡眠質素問題一直困擾著我。最近的情況如下:
要上班的日子,一般來說也會在11:30至12時左右上床休息,很快便可進入夢香,但到零晨3、4時左右,便會突然醒,而且是一個很清醒的狀態。唯有叫自己再睡……睡是睡得著,但卻有很多夢,明顯是到達不了熟睡的狀態。結果鬧鐘響時,整個人仍然是疲憊不堪。
讀書時有學過SLEEP這個課題,說人每晚也會發很多夢,但只要你處於一個深層睡眠的狀態,一般也不會記得夢境。至於記得夢境,代表你已離開了深層睡眠,進入了淺睡階段。
昨天和朋友談及這問題,原來朋友也和我的情況很相似。自覺在工作和生活上也沒什麼大壓力,除了偶爾為錢而煩惱之外,日常生活如常,返工放工,飲食正常,定期也有上瑜伽班啊。是年紀問題嗎?是潛在的壓力嗎?
早前去了看中醫,飲了三劑藥後,醫師見沒有起色,便說:「其實好多人半夜都會醒既,只要你瞓得番,都唔係咩大問題。」心想,瞓得番,但又瞓得熟的話,問題當然不大,但我的情況不同啊!醫師應該是放棄了我,不想我再去光顧他了。
今天再另覓醫師,他說「個人好濕,要戒生果,咖啡奶茶檸檬茶」。戒生果?我最喜愛的生果啊!!心想,無可能一世也戒啊,唯有飲藥期間暫時戒掉吧……
為了有良好質素的睡眠,其實我已試過很多方法:
吃奇異果(功效:改善睡眠質素)
飲薰衣草茶(功效:增加睡意)
飲玫瑰花茶(功效:疏肝)
飲酸棗仁液(功效:補心安神)
飲紅酒素(功效:全面改善體質和睡眠)
做瑜伽,等等……

大家還有沒有其他好方法可以提供給我呢?

6 則留言:

monbibi 說...

比比的建議 --- 做meditation同埋通chakras

其實人體有七個輪穴,掌管住身體上不同的部位及狀態,如果某輪穴閉塞,身體便不平衡,便會出現毛病,所以解決方法是清理阻塞了的輪穴...um...唔知你信唔信啦,不過我就覺得很有道理,而且我自己試過,我覺得ok...

有關七輪更詳細資料可參考以下的website:
http://www.sahajayoga.org.hk/whatis_subtle_sys.htm

我有CD係for通七輪既,如果你有興趣試,話我知,下次燒俾你丫~~~ :)

同埋如果都有興趣試做meditation,話我知啦,可以e-mail方法給你...(因為太長,我唔好意思係li度打啦~~~)

萱萱媽媽 說...

要戒生果? 雖然生果我麻麻地, 但都覺得好慘喎!有冇試過點香薰?

Raymond 說...

臨瞓可以聽下...試下有冇幫助?
http://www.shirleycason.com/radio.html

呢排要準備考試都幾stress,我聽住嚟讀書o架.. (所以成日都好眼瞓囉.. 哈哈^^)

匿名 說...

這個醫師不要再看呀!
當佢一講話戒生果...我都要想想...
coffee都沒問題,因我一向唔飲...
但講到至愛檸檬茶...真的沒話可說.
我建議你去看過另一個醫師.

你有沒有試過係房到放薰衣草香芬呀?
或者有用呀?

不再thin的阿thiN... 說...

多謝大家的關心啊!!
七個輪穴,還是第一次聽~
香薰...我"形"住好快會聞到麻木左...
或者會試下聽d柔和的音樂~ :D

匿名 說...

嘿, 你唔留心上堂呀
同你一齊學yoga時
老師有介紹過7輪
當然...唔係好深入解釋
.
我有d朋友看過有個中醫都幾好
不過調理失眠就未有朋友試過
如果你想看下第二個醫師
可以問我