星期二, 9月 02, 2008

(447) 在加國的第一次下廚

2008.08.30

趁星期六放假, 就試下玩煮飯仔.

(左: 飯前小食, 卡樂B)
(右: 有人幫手切蒜茸來炒白菜仔)


(左: 好簡單的家常小菜: 蒜茸炒白菜仔, 金菇洋蔥炒牛肉, 和湯骨(豬展))
(右: 貪方便在超市買了包湯包: 蓮藕鱆魚豬展湯)

9 則留言:

monbibi 說...

Thina~~~
突然間想問你有無帶"cha"燒醬過去呀?!?
(haha...諗起你係日本時成日有聚餐都係整"cha"燒...)

btw...
個廚房好大,同香港相比,真係差好遠~~~
廚房大煮野食都煮得開心d(我覺得)...

hm...
自從我去完西藏回來之後,就好想可以離開香港,搬去第二度住啦~~~
呵...有一刻諗過搬去拉薩住其實都幾好...我好喜歡那裡~~~
and then宜家睇你d相,Canada應該都很不錯bor...你有無打算係個邊長住?!?
(呵呵呵呵...)

占漢娜 說...

有板有眼bo!我地遲下可以交換recipe。

因我放工番到屋企通常都已經7點半,所以研究出一系列30-45分鐘就可以搞掂兼可以方便第二日帶飯0既食譜(一次煮四人份量)。

匿名 說...

好似幾好味咁呀!
你的台所想不到再次在加國重開.
加油呀!

萱萱媽媽 說...

嘩, d餸好靚喎, 有湯包好方便呀!我覺得好sweet sweet....

Unknown 說...

昨晚開你的部落給老爸媽睇, 知道你適應加拿大的生活他們很開心, 亦很放心, 因為你已大個女!!

jaztamama 說...

嘩~玩煮飯仔好sweet呀!
能夠令雅典娜公主親自下廚真難得~hee><
加油!有咩唔明,即管問我!(呵呵~)

不再thin的阿thiN... 說...

BIBI:今日去左買CHA燒醬啦~你唔提我都唔記得我曾經好鍾意整CHA燒架添!仲有,我諗加拿大都OK岩你,有空就過來玩下啦~

占:30-45分鐘可以整好?好想學呀!

CELL:想試嗎?過來加國吧~呵呵~

萱媽:下次要試下唔依賴湯包,試下自己配料!:D

ALICE:放心吧,迫到黎總要去適應的!:-P 但我仍然好掛住係屋企咩都唔洗做既日子啊!呵呵!

雀仔:有無D關於豆腐的食譜可以教下路呢?

匿名 說...

二佬, 你好叻呀, 以前只會做西點的你己會做中菜了, 加油呀.
我都好想食, 我會等你返來煮.

大佬

不再thin的阿thiN... 說...

大佬,哈哈,只是家常小菜,你應該煮得勁過我好多!!!