星期六, 9月 20, 2008

(452) 雜談


沒有月亮的中秋

中秋節滂沱大雨, 看不到多倫多的月亮! 幸好有人自動自覺下廚, 炮製了美味的肉醬意粉補數.
特別鳴謝MONBIBI特地由香港寄來的玉兔燈籠和PETER PAN芝芝, 當然還有其他芝芝一起陪我過中秋啦! ^__^

P.S. 八月十六居然放晴, 看到超級大而圓的黃色月亮. 難道外國的月亮真的是特別圓的嗎?



學校篇

已經重返校園三個星期了, 其實還未太習慣! 除了語言外, 外國人的教學方式和香港的田鴨式教學實在差太遠了! 上課前唯有做預習, 但很多時看了幾頁已經睡著了... 正如姐姐所講, 一直以來讀書也沒有用腦... 現在下下也要BRAIN STORMING, 腦袋一片空白... OMG!!
而且功課量比想像的多, 下週就已經有3個測驗了, 之後要交多個ASSIGNMENTS, 又要做PROJECTS, 10月中就要中期考試, 然後又有測驗, 再加上第二輪的ASSIGNMENTS和PRESENTATIONS, 跟著就到12月的終期考試!! >__<
書包篇
由於老師常常也會講講下書就叫我地做課本內的練習, 所以若書太重太多, 便會背背包上學. 很多年沒有背背包上學了, 哈哈, 真係成個學生妺甘!
影后篇

課本實在太貴了, 每本也要HK$700-800一本, 所以唯有買二手書. 話說未開學前我買了3本新書, 但開學後見到學校壁報貼有賣二手書的書單, 成功聯絡上賣家後, 便連忙擅用加拿大"14天內可退款"的規矩, 結果取回HK$1500! 至於另一本書就到圖書館做"影后", 閒時影印2, 3課, 慳了不少啊!


難頂篇

第一, 無論在課室還是TTC(地鐵), 加拿大人總喜歡把腳放在椅上... 下一個坐時, 不是會弄髒別人的衣服嗎? 太無公德心了!!!!!!!!

第二, 為什麼還有人會用手指"LAM"口水, 然後揭書的呢???? 太不衛生了!!!!!! (我見過唔至一個教授甘做, 連同學都會甘做!!!!!)
這些是CULTURE SHOCK嗎??


健康篇

為了令自己過一個健康少少的生活, 所以便參加了學校的瑜伽班, HK$200便有10堂, 很便宜啊! 今天是第一堂, 老師都OK呀, 很輕鬆的完成了第一堂.


為了好好應付下週的測驗, 本BLOG將會休息1週! 但當然, 歡迎大家繼續留言啊! 好掛住香港呀!!!!!!!!

8 則留言:

匿名 說...

讀書生活確實很辛酸,你要加油.
看見你在加國的生活多姿多彩呢!這點小苦頭很快過.
難頂的lam口水其實香港都有,只是你以前唔留意...阿才都係咁架,日本人都係咁
大佬

Unknown 說...

那的確是一個不良的習慣!!不衛生!!但很多鬼佬都有此陋習!!!所以如果本書"不平常"地厚, 可能是沾"水"太多 >P...

放心啦,煮到埋黎就食, 比心機就實讀到!!

下星期要被錄影保釋個犯人, 好擔心...自己肥爆鏡!!!

monbibi 說...

哈哈...
不同客氣,只是小小心意,剛好行街時見到想起你便買回家寄給你啦,呵呵,surprised?!?
你有無點著隻玉兔拎出街行下哦?!?d外國人應該會好羨慕你有玉兔玩...哈哈...
不過我想問點解Peter Pan係同條蕉影相,唔係帶佢出街影相哦?!人地咁遠由HK坐飛機過黎探你,要多d帶佢出街玩下呀嘛~~~ :P
順帶一提,如果我無記錯,中秋正日其實係八月十六架,所以十六個日個月亮係特別圓的呢~~~

jaztamama 說...

哈哈~
放腳喺座位上我好似喺法國鐵路都見過呢~
可能外國人喺呢方面比較隨便吧?!
點解唔拍個外國月亮嚟睇下呀?!
追月都好嘛~
係呀,家好月圓結左局啦,好精彩呀!
但你學校生活咁忙碌,唔知有冇時間睇呢?!
都係老土嗰句:加油!

Sei Gi 說...

嘩, 睇見你個功課同測驗schedule都真係滴晒汗呀! 我諗如果要我成日brainstorming (即係用腦), 我呢啲懶人都會好唔慣呀!
你要加油呀, 得閒就休息下享受下生活同美景啦!

P.S. 好同意: 煮到埋黎就食...
哈哈, 我忙個時成日都會咁諗架, 一樣一樣做啦! 捱過就你就會好開心架啦, 支持你! :)

匿名 說...

你就好啦,可以揹書包重拾學生生活,好過一星期5日朝9晚唔知幾多啦.

要習慣新的學習模式的確費力,(尤其是被人填了廿年!) 但上了軌道後你會感到很受用

孔子有云: 知之者不如好知者, 好知者不如樂知者
電視有云: 要割禾就先要彎腰

努力努力!

匿名 說...

咁你本2手書咪有好多口水,嘿嘿

匿名 說...

好野,可以背書包返學.
難頂的2件事,我想話我都唔喜歡,但你只好忍啦.
中秋節仲收到不小禮物,真的不錯呀!
測驗,返學,做功課都要加油呀!