星期六, 9月 13, 2008

(450) 窮人+懶人的"特質"

作為一個窮人兼懶人, 在物價高企的社會, 必須要有以下的"特質":

不怕隔天便重覆吃同樣的東西

由於很多時也在家中吃過BRUNCH才上學, 為求方便, 便會煮米粉吃, 至於材料很簡單,
- 米粉1至2餅
- 粟米
- 幾條白菜仔
- 蕃茄仔 (是他舅父自己種的~)
- 最重要是有面豉湯醬

甘, 就做好一個午餐了~

(左: 先煮好米粉, 好彩臨走前媽媽教了煮米粉的秘訣!!)
(右: 所有材料一鍋熟, 快靚正!!)


(左: 都幾好味架!)
(右: 食過LUNCH, 便帶芝芝到附近散步, 巧遇盛放的太陽花)




9 則留言:

匿名 說...

看上來也不錯,但隔天吃就....
那得閒再轉轉材料吧!可能都會幾好味!
太陽花好靚呀!那還有沒有別的花.
想問,你帶chhichi出來時,有沒有其他人看著你呀?

不再thin的阿thiN... 說...

我會試下用其他材料的...但你知啦,一買就一PACK甘買,所以要等呢幾條粟米食完先可以換口味... :P
同芝芝影太陽花時,有個伯伯經過...哈哈!

匿名 說...

Interesting photo series!

monbibi 說...

thina...
你的窮人+懶人生活at least比我好的了~~~
至少你是健康的窮人+懶人嘛...我,懶到有時只煮出前一丁,有時even係食個生果或者唔食lor...
compare to me,你係好健康的小朋友啦,食米粉...哈哈~~~
btw...
點解唔帶Peter Pan出街影下相?!?
佢成日屈係屋企會好悶架bor...嘻嘻

Unknown 說...

MiMi 將你所有公仔分批拿出來洗, 洗完再曬太陽...

老爸說菠蘿Pooh 從未如此乾淨過!!!

匿名 說...

又有菜,又有碳水化合物,都幾健康呀~ 好叻女呀﹗加油﹗

匿名 說...

比起我以前每日的公仔麵+無限的午後紅茶,你已經好健康同好有創意架啦~
(我無諗過真係"兩條"粟米囉,煲湯咩~)
再加少許肉會更平衡些~~~

不再thin的阿thiN... 說...

大家唔洗擔心,我呢2日煮面都有加幾塊瘦肉係湯度~ :D

匿名 說...

可以切d粟米粒出來煮意粉啊